Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@09:14:53 GMT

از سردیس بنیانگذار باشگاه سپاهان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۱۲۳

ایسنا/اصفهان مراسم رونمایی از سردیس مرحوم محمود حریری بنیانگذار باشگاه شاهین (سپاهان) و مرحوم محمود یاوری سرمربی سال های متمادی باشگاه فولادمبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

مراسم رونمایی از سردیس مرحوم محمود حریری بنیانگذار باشگاه شاهین (سپاهان) و مرحوم محمود یاوری سرمربی سال های متمادی باشگاه فولادمبارکه سپاهان امروز (شنبه- ۸ خردادماه) مصادف با هفدهم شوال روز فرهنگ پهلوانی با حضور مسئولان استانی، مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین، مسئولان لشکری استان، پیشکسوتان ورزشی به ویژه فوتبال، برخی از نمایندگان مجلس، مدیر عاملان قبلی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و برخی از هنرمندان و همچنین خانواده های مرحوم محمود حریری و محمود یاوری نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی ورزشکاران این رشته به اجرای حرکات این رشته پلهوانی پرداختند و در ادامه از آرمناک پطروسیان دروازه بان اسطوره ای سپاهان که در بین هواداران سپاهان محبوبیت زیادی دارد تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه سپاهان اصفهان ورزشگاه نقش جهان آرمناک پطروسیان مرحوم محمود یاوری مرحوم محمود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»