Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید محمد گفت: در راستای کمک به جبهه انقلاب به همه عزیزان این جبهه اعلام آمادگی کردیم که در هر بخشی که نیاز بود کمک خواهیم کرد. - اخبار سیاسی -

سعید محمد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم متن ذیل را به عنوان متن دقیق از اظهارات امروز خود تایید کرد و گفت که از گزینه نهایی جبهه انقلاب که به گفته وی فعلا آقای رئیسی بیشترین معیار آنرا دارد، حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگوی زنده با هواداران خود گفت: حضور ما در عرصه انتخابات جهت جریان‌سازی در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری که همان تغییر نسل مدیریتی کشور می‌باشد بود و این راه که همان جوان‌گرایی نسل جدید مدیریتی کشور هست و چندین راه وجود دارد و یکی از این راه‌ها تعظیم جوانان به جریانات حال حاضر می‌باشد اما بعد دیگر مجاهدت و پشتکار و مطالبه‌گری است که ما در این راه خستگی‌ناپذیر هستیم و ما این جریان را که همان تحقق اهداف مد نظر مقام معظم رهبری را برگزیدیم.

محمد در ادامه ضمن اشاره به اینکه هدف ما مشارکت حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق رای می‌باشد، گفت: حمایت ما از کاندیدی از جبهه انقلاب می‌باشد که بیشترین تطابق با شاخصه‌های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری را داشته باشد و همچنین دارای اقبال عمومی بالایی باشد که در حال حاضر حضرت آیت‌الله رئیسی بالاترین معیارها را در این راه و در جبهه انقلاب دارد.

وی همچنین در ادامه گفت: در راستای کمک به جبهه انقلاب به همه عزیزان این جبهه اعلام آمادگی کردیم که در هر بخشی که نیاز بود کمک خواهیم کرد.

سعید محمد در پایان گفت: هنوز در تنگه احد پیروز نشدیم عزیزان جبهه انقلاب تنگه احد را رها نکنید و به دنبال غنائم نباشید تا پیروزی راه زیادی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه انقلاب سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند