Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:14:13 GMT

کلن با شکست غول‌کش در بوندس‌لیگا باقی ماند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۴۸۵

کلن با شکست غول‌کش در بوندس‌لیگا باقی ماند

کلن که بازی رفت مقابل هولشتاین‌کیل را در زمین خود با شکست پشت سر گذاشته بود،‌ در خانه این تیم جشنواره گل به راه انداخت تا در بوندس‌لیگا باقی بماند.

به گزارش مشرق، تیم‌های هولشتاین‌کیل و کلن در دیدار برگشت پلی‌آف مسابقات بوندس‌لیگای آلمان،‌ امشب (شنبه) به مصاف هم رفتند که کلن با نتیجه پُرگل ۵ بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جائه سونگ‌لی در دقیقه ۴ برای هولشتاین‌کیل گلزنی کرد و جوناس هکتور در دقیقه ۳، سباستین اندرسون در دقایق ۶ و ۱۳، رافائل ژیچوس در دقیقه ۳۹ و الیاس اسخیری در دقیقه ۸۴، گل‌های میهمان را به ثمر رساند تا کلن در مجموع به برتری ۵ بر ۲ دست یابد.

کلن با این پیروزی موفق شد سهمیه بوندس‌لیگایی خود را حفظ کند و فصل ۲۲-۲۰۲۱ را نیز در همین رقابت‌ها سپری خواهد کرد. هولشتاین‌کیل هم که در فصل گذشته جام حذفی آلمان موفق به حذف بایرن مونیخ شده بود، از صعود به بوندس‌لیگا بازماند.

پیش از این سقوط وردربرمن و شالکه به بوندس‌لیگای ۲ و نیز صعود بوخوم و گروتر فورث به بوندس‌لیگا قطعی شده بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین بوندسلیگا مشرق جام حذفی آلمان مونیخ کلن هولشتاین کیل بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس

قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آنها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

 در قبرستان سفید چاه سنگ مزار‌ها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

منبع: کجارو

tags # تاریخ ایران سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو