Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه همزیستی با رژیم جنایتکارصهیونیستی محال است، درباره توطئه آمریکا هشدار داد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش المیادین، زیاد النخاله در سخنانی در جشنواره «شمشیر قدس... زمان موعود نزدیک شد» در غزه خطاب به ملت فلسطین و ساکنان غزه گفت: شما ملتی بی مانند در صبر وپایداری هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: امروز روز پیروزی ملت فلسطین است.

وی گفت: درود بر شهیدان ما و شهیدای گردان‌های قسام و شهیدان مردم و مقاومت ما، غزه شمشیر قدس و شمشیر کل فلسطین است.

النخاله با بیان اینکه، نبرد شمشیر قدس در روز‌های اندک مانند طوفانی برای امت اسلامی بود که می‌گفتند که از فلسطین دست برداشته است، افزود: قدس با محبانش در مارد، اللد، رام الله، جنین و الخلیل و با آوارگان و مهاجران فلسطینی مقیم خارج، و در واقع با همه امت در جهان اسلام و عرب بپاخاست.

وی اظهار کرد: به دنبال احیای توافق اسلو به شکل نو و به دنبال خلع سلاح ما برخواهند آمد و این نیاز به هوشیاری دارد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: همزیستی با این رژیم جنایتکار غیرممکن است و روی آوردن به آن جز خواری به ارمغان نخواهد آورد.

نخاله افزود: عملیات سیف القدس راهکاری ملی برای مردم فلسطین است، این عملیات طرحی ملی است که جایگاهش را به جای ربع قرن تلاش‌های بیهوده باز کرده است و نبرد شمشیر قدس به مثابه برون رفتی ملی برای ملت فلسطین محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فلسطین امروز به کانون توجه بین المللی تبدیل شده است و ما باید از این تحولات نهایت استفاده را ببریم و از این رو از همه گروه‌هایی که از امکان همزیستی با این رژیم سخن گفتند می‌خواهم که در دیدگاه خود تجدید نظر کنند تا به مشروع ملی واقعی کشور فلسطین به پایتختی قدس روی آوریم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: بنابراین باید برحذر باشیم، زیرا آمریکایی که سلاحش ما را می‌کشد از بازسازی آنچه با سلاحش ویران کرده است، سخن می‌گوید.

نخاله تاکید کرد: ایران الگویی برای همه است از ملت یمن تمجید کرد.

وی ادامه داد: از ملت بزرگ یمن تشکر می‌کنیم که، زیرا به دنیا نشان داد که برادری واقعی چیست و باید بدانیم که نبرد هنوز تمام نشده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ما آماده هستیم. ما بر مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تا زمان رخت بربستن از فلسطین اصرار داریم و جانفشانی خواهیم کرد و تا زمانی که فلسطین تحت اشغال است، صلحی در منطقه و جهان نیست.

بیشتر بخوانید: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

برچسب ها: النخاله غزه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: النخاله غزه دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند

دانشجویان دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج در انگلیس با الگو گرفتن از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا اقدام به برپایی چادرهایی در محوطه دانشگاه به‌منظور حمایت از فلسطینی‌ها کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشجویان دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج در انگلیس با الگو گرفتن از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا اقدام به برپایی چادرهایی در محوطه دانشگاه به منظور ابراز حمایت از فلسطینی‌ها کردند.

تارنمای اسکای نیوز نوشت: برپایی این چادرها شبیه آنچه است که در چند هفته اخیر در دانشگاه‌های آمریکا مشاهده و به بازداشت تقریباً ۲۵۰۰ معترض منجر شده است.

اعتراضات در خارج از کالج کینگ در دانشگاه کمبریج و موزه پیت ریورز در آکسفورد آغاز شد.

خبرنگار اسکای نیوز در گزارشی میدانی از این اعتراضات نوشت: گروه موسوم به «اردوی منطقه آزاد شده» در دانشگاه آکسفورد چادرهایی را روی زمین برپا کرده‌اند. آن‌ها شعار می‌دادند «باران ببارد یا زیر آفتاب، ما فلسطین را آزاد خواهیم کرد.»

کندال گاردنر، دانشجوی یهودی دانشگاه آکسفورد به اسکای نیوز گفت: «تحت تأثیر اعتراضاتی که در سراسر جهان رخ داده، قرار گرفته است.»

وی افزود: دانشگاه‌های آمریکا زنجیره جهانی فعالان دانشجویی حامی فلسطین را آغاز کردند.

این دانشجو گفت: ما شش خواسته داریم که در صدر آن‌ها مسدود کردن دارایی‌های مالی گسترده دانشگاه است که برای (رژیم) اسرائیل منفعت دارد. تا زمانی که خواسته‌هایمان برآورده نشده است، همین‌جا می‌مانیم.

سازمان «آکسفورد برای فلسطین» نیز اعلام کرد: خواسته‌های دانشجویان شامل چنین مواردی همچون افشای کل دارایی‌های دانشگاه، واگذاری دارایی‌ها، اصلاح سیاست سرمایه‌گذاری، تحریم روابط نهادی، کنار گذاشتن بانک بارکلیز (شرکت سرمایه‌گذاری انگلیس) و احیا و سرمایه‌گذاری مجدد است.

بسیاری از دانشجویان در سراسر انگلیس اعتراضات علیه جنگ غزه را آغاز کرده‌اند و اقدام به برپایی چادرهای اعتراضی در شهرهایی مانند منچستر، نیوکاسل، بریستول و لیدز کرده‌اند.

دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس به غیر از چادر زدن‌هایی که از روز دوشنبه آغاز شده، تاکنون تلاش کرده‌اند مانع اجرای برنامه موسوم به «روزهای آزاد» شوند که طی آن امکان بازدید عمومی از فضای دانشگاه برای بررسی مناسب بودن تحصیل در آن برای والدین و دانشجویان فراهم می‌شود.

معترضان به تازه‌واردها و والدین آن‌ها گفتند که اگر برای تحصیل در دانشگاه ترینتی کمبریج تقاضا دهند، «همدست نسل‌کشی اسرائیل خواهند بود.»

موج اعتراضات در دانشگاه‌های انگلیس به دنبال درگیری‌های خشونت‌آمیز در دانشگاه‌های آمریکا به‌ویژه دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شده است.

گروه‌های معترض در انگلیس از دانشگاه‌های خود خواسته‌اند از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های صهیونیستی به دلیل جنایات نظامی در غزه خودداری کنند.

به غیر انگلیس و آمریکا، دانشجویان در روزهای اخیر در کشورهای فرانسه، ایرلند و فنلاند نیز چادرهایی را در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات غزه برپا کرده‌اند.

کد خبر 751357

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا