Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:34:04 GMT

کاهش سریع فشار خون با خوراکی‌ها

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۵۶۲

کاهش سریع فشار خون با خوراکی‌ها

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، رژیم غذایی DASH برای قلب بسیار مفید  و سرشار از غذا‌هایی است که دارای مقدار زیادی کلسیم، منیزیم، پتاسیم، پروتئین و فیبر هستند:

ماست کم چرب یا فاقد چربی

لبنیات کم چرب منبع خوبی از کلسیم است که یکی از اصلی‌ترین ترکیباتی است که به مبارزه با فشار خون کمک می‌کند. یک وعده به اندازه یک لیوان ماست کم چرب حدود ۳۰ درصد مقدار کلسیم توصیه شده برای روز را به شما می‌دهد

موز

موز سرشار از پتاسیم است، یک بسته  موز در اندازه متوسط حدود ۴۲۰ میلی گرمی، تقریباً نه درصد از میزان توصیه شده در روز را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موز همچنین سرشار از فیبر است و به اسموتی‌ها، کالا‌های پخته شده و غذا‌های منجمد شیرینی طبیعی می‌بخشد.

سبزیجات

سبزیجات برگدار که شامل کلم پیچ، اسفناج، سبزی چغندر و کاهو می‌شوند، منابع عالی پتاسیم هستند.

چغندر

چغندر سرشار از اکسید نیتریک (کاهش دهنده فشار خون) است. تحقیقات نشان داده است که نوشیدن آب چغندر می‌تواند چهار تا پنج میلی متر جیوه فشار خون سیستولیک شما را کاهش دهد. سعی کنید آب چغندر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و اگر آب میوه فروشگاهی خریداری کردید، اطمینان حاصل کنید که قند به آبمیوه  اضافه نشده است.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۳/۷) علت احتمالی لختگی خون در برخی از دریافت‌ کنندگان واکسن کرونا واکسن دزدی؛ دست درازی به سلامت و جان مردم بیماری قارچ سیاه و دانستنی‌ هایی درباره آن احتمال ماندگاری آنتی‌ بادی‌های کرونا در بدن تا آخر عمر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فشار خون انتخابات ۱۴۰۰ فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علیرضامهاجر امروز دربازدید از موسسات تحقیقات گاودشت بابل گفت. بر اساس کاری که محققان کشورمثل دکتر فضایلی وهمکاران درموسسه چغندرقند و نیز موسسه اصلاح بذرونهال ومجموعه کارشناسان دامپروری در وزارت جهادکشاورزی انجام دادند باید نوید دادکه بدون اینکه حتی یک متر غیر از اب باران استفاده شود دراستان‌های گیلان مازندران وگلستان می‌توان صد‌ها هزارتن نیازکشور درباره علوفه را درداخل تولید وتامین کرد.

وی تصریح کرد: چغندر علوفه‌ای بدون نیازبه هیچگونه آبیاری قابل تولید است و بعد از برداشت برنج از زمین‌های کشاورزی می‌توان چغندر غلوفه‌ای کشت کرد

مهاجر تاکید کرد:با کشت این محصول بیشتر از ۱۰۰ تن درهکتار محصول تولید می‌شود وبرای خوراک دام‌ها قابل استفاده است واین نوع چغندر  بیشتر از ۸ درصد قند داردومی تواند جایگزین جو زرت. یونجه وکنجاله سویا وخیلی از محصولاتی که مجبور به واردات آن از خارج هستیم جایگزین بشود ومی تواند بهتر از خوراک های دیگر، تغذیه دام سنگین وسبک راتامین کرد.

دیگر خبرها

  • سم‌زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مصرف این خوراکی‌ها برای تقویت استخوان واجب است
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • این مواد خوراکی استخوان‌های بدن را تقویت می‌کنند
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • برای تقویت استخوان از این ۱۱ خوراکی نگذرید
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!