Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:23:15 GMT

ورود به قم در نیمه خرداد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۶۲۳

ورود به قم در نیمه خرداد ممنوع است

سرمست گفت: طبق نظر ستاد ملی کرونا، هرگونه سفر با وسایل نقلیه شخصی در روزهای تعطیل نیمه خرداد ممنوع خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (شنبه 8 خرداد) در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد گفت: این جلسه امروز نیز همانند هفته‌های گذشته برگزار شد که مهم‌ترین بحث آن در خصوص ایام تعطیلات نیمه خرداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

استاندار قم افزود: در راستای کنترل ترددها، از روز چهارشنبه 12 خرداد تا دوشنبه 17 خردادماه تردد خودروهای شخصی ممنوع خواهد بود و جریمه اعمال می‌شود.
 

وی بیان داشت: از همه همشهریان عزیز تشکر می‌کنم که همواره در راستای دستورات بهداشتی مراعات کرده تا بتوانیم پیک کرونا را کنترل کنیم.


سرمست با اشاره به وضعیت کرونا در قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پیک کرونا در قم کنترل شد و تعداد بستری بیماران کاهش‌یافته است.


استاندار قم به موضوع واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: فضاهای لازم برای تزریق واکسن آماده‌شده است و از همشهریان گروه‌های هدف تقاضا می‌کنیم در راستای تزریق واکسن اقدام کنند.


وی گفت: از مردم عزیز و به‌ویژه همشهریان قمی تقاضا می‌کنیم که در این ایام به مسافرت نروند تا بار دیگر دچار مشکلات پیک کرونایی نشویم.


سرمست تأکید کرد: رنگ استان قم همچنان نارنجی است و محدودیت‌های کرونایی نیز طبق این رنگ‌بندی اعمال خواهد شد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهرام سرمست استاندار قم استاندار قم معاون استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • ورود سامانه بارشی از دوشنبه به استان کردستان
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی