Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نامزدها نوعی تخلفات انتخاباتی است و قابلیت رسیدگی و پیگیری دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور امشب با حضور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک»، طی سخنانی اظهار داشت: ما تا انتخابات شرایط شکننده‌ای از نظر کرونا داریم و هیچ شهر آبی هم نخواهیم داشت و مردم هم می‌بایست رعایت کنند تا این میزان به بالای 80 درصد برود تا شرایط با ثبات بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی: بیش از یک میلیون و 300 هزار رأی اولی داریم/ 10 هزار شعبه اضافه کردیم

وی افزود: بعد از احراز صلاحیت کاندیداها وارد دوران تبلیغات شده‌ایم و مهم‌ترین بحثی که در این ایام داریم، رعایت پروتکل‌هاست که یک دستورالعمل با همکاری وزارت بهداشت تهیه و در ستاد ملی کرونا تصویب و ابلاغ شد و ما این را برای 7 نامزد ابلاغ کردیم. عدم رعایت پروتکل‌ها هم نوعی تخلفات انتخاباتی است و قابلیت رسیدگی و پیگیری دارد؛ این محدودیت‌ها شامل عدم تجمع در اماکن مسقف است به‌جز ستادهای نامزدها که بر اساس رنگ‌بندی شهرهاست و اولویت اماکن روباز است و آن‌جا هم باید حداقل و یعنی 30 درصد ظرفیت استفاده شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره سفرهای استانی نامزدها بیان داشت: مانند گذشته استقبال و کارناوال نداریم و ممنوع است و صدا و سیمای استانِ مورد نظر نیز برای نامزدها برنامه دارد  و از این طریق با مردم استان ارتباط گرفته می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 ستاد انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی