Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:23:04 GMT

سعید محمد: آقای رئیسی بیشترین معیار را دارد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۷۱۶

سعید محمد: آقای رئیسی بیشترین معیار را دارد

سعید محمد گفت: در راستای کمک به جبهه انقلاب به همه عزیزان این جبهه اعلام آمادگی کردیم که در هر بخشی که نیاز بود کمک خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سعید محمد متن ذیل را به عنوان متن دقیق از اظهارات امروز خود تایید کرد و گفت که از گزینه نهایی جبهه انقلاب که به گفته وی فعلا آقای رئیسی بیشترین معیار آنرا دارد، حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگوی زنده با هواداران خود گفت: حضور ما در عرصه انتخابات جهت جریان‌سازی در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری که همان تغییر نسل مدیریتی کشور می‌باشد بود و این راه که همان جوان‌گرایی نسل جدید مدیریتی کشور هست و چندین راه وجود دارد و یکی از این راه‌ها تعظیم جوانان به جریانات حال حاضر می‌باشد اما بعد دیگر مجاهدت و پشتکار و مطالبه‌گری است که ما در این راه خستگی‌ناپذیر هستیم و ما این جریان را که همان تحقق اهداف مد نظر مقام معظم رهبری را برگزیدیم.

محمد در ادامه ضمن اشاره به اینکه هدف ما مشارکت حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق رای می‌باشد، گفت: حمایت ما از کاندیدی از جبهه انقلاب می‌باشد که بیشترین تطابق با شاخصه‌های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری را داشته باشد و همچنین دارای اقبال عمومی بالایی باشد که در حال حاضر حضرت آیت‌الله رئیسی بالاترین معیارها را در این راه و در جبهه انقلاب دارد.

وی همچنین در ادامه گفت: در راستای کمک به جبهه انقلاب به همه عزیزان این جبهه اعلام آمادگی کردیم که در هر بخشی که نیاز بود کمک خواهیم کرد.

سعید محمد در پایان گفت: هنوز در تنگه احد پیروز نشدیم عزیزان جبهه انقلاب تنگه احد را رها نکنید و به دنبال غنائم نباشید تا پیروزی راه زیادی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سعید محمد جبهه انقلاب سید ابراهیم رئیسی مقام معظم رهبری انتخابات 1400 جبهه انقلاب سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 محمد حسین عظیمی، دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی) گفت: «نماز تمام افرادی که پشت سر آقای صدیقی نماز خواندند، باطل است. ما گریه کردیم؛ ایشان گریه کرد و ما هم گریه کردیم خلاصه خیلی معنویت داشت، اما از هشت سال پیش ماجرای املاک ایشان در لواسان به طور موثق شنیدیم؛ نگاهمان عوض شد...» حرف‌های کامل این فعال اصول گرا را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!