Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در برنامه نگاه ۸ خرداد ماه به تشریح مسائل مرتبط با انتخابات پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی وزارت بهداشت تا زمان انتخابات شرایط کشور به لحاظ بیماری کرونا شکننده است، گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت، ما تا انتخابات شرایطمان شکننده است و هیچ شهر آبی نخواهیم داشت و همه شهر‌های ما در وضعیت قرمز، زرد و نارنجی خواهد بود و ان شا الله رعایت دستورالعمل‌ها را به بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین بحثی که در ایام تبلیغات داریم رعایت دستورالعمل‌های مربوطه است که با همکاری وزارت بهداشت این دستورالعمل‌ها تهیه و برای ستاد ملی ارسال شده است، ادامه داد: دستورالعمل‌ها یکم خردادماه مصوب و ابلاغ شد و ما امروز برای همه هفت نامزد ابلاغ کردیم.

عرف با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی را ابلاغ کردیم که همه ستاد‌ها باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: برای اولین بار رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی تخلف محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.

وی ادامه داد: این دستورالعمل چند شاخص اصلی دارد، اول این است که در مکان‌های مسقف تجمع نخواهیم داشت، براساس رنگ بندی شهر‌ها تعداد آن‌ها متفاوت است.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه محیط‌های باز دومین اولویت ما برای برگزاری انتخابات است، گفت: باید از حداقل ظرفیت از این محیط‌ها استفاده کرد، لذا در مکان‌هایی همچون استادیوم از ۳۰ درصد ظرفیت باید استفاده شود، در ورود و خروج باید شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود تا تجمعی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک تصریح کرد: وقتی به فضای باز می‌رویم خیلی با رنگ بندی کاری نداریم، اما به شکل طبیعی هر جایی که قرمز است تعداد افراد باید کمتر شود، نامزد‌ها وقتی می‌خواهند به سفر بروند در آنجا اولویت این است که استقبال و یا کارناوال نداریم لذا این امر ممنوع است، صدا و سیمای استان برنامه برای نامزد‌ها خواهد داشت لذا از طریق صدا و سیما با مردم صحبت خواهند کرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور دستورالعمل های بهداشتی دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد

سردار سید مجید میراحمدی دبیر ستاد اربعین در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تجارت مرزی در ایام اربعین یک دقیقه هم نباید قطع شود. 

وی اظهار کرد: در خصوص اتباع هیچ تصمیمی در غیر از تصمیم ستاد اربعین حسینی نباید گرفته شود. 

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور بیان کرد: هرگونه صدور ویزا، برگ خادم و دفترچه خادم برای اتباع باید خارج از استان خوزستان صورت گیرد. 

میراحمدی اضافه کرد: باید زیر ساختی آماده شود تا اتباع بتوانند در شهر خود گذرنامه دریافت کنند. 

وی با بیان اینکه باید درباره اتباع خارجی تصمیم‌گیری شود، گفت: اتباع پاکستانی باید حتما از اتوبوس‌هایی که وارد کشور می‌شوند به مرز‌ها مراجعه کنند و مسیر‌ها تردد همان مسیر‌های سال گذشته است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: مسیر افعانستانی‌ها برای مراسم اربعین همان مسیر سال قبل است. 

وی اظهار کرد: دو الی سه مدل را فراجا پیش‌بینی کرده و همه چیز باید در استان‌ها باشد و هر اقدامی باید خارج از استان خوزستان انجام شود. 

میراحمدی بیان کرد: سه جاده مربوط به چذابه بخش اعظمش انجام شده و گره‌هایی ارتباطی وجود دارد که باید بر روی آن سرمایه‌گذاری شود. 

سردار شرفی جانشین فرمانده فراجا در این جلسه گفت: دوست نداریم در مرز ویزا بدهیم و اگر در استان مبدا صورت بگیرد بر مبنای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همزمان با سیل جمعیت زائران عبور کامیون‌ها مشکل‌ساز است البته نباید تجارت نباید تعطیل شود. 

محمودی معاون اجرایی ارتش هم در این جلسه گفت: ارتش در مرز‌های شش گانه در خدمت مردم است. چند کارخانه یخ را می‌خواهیم توسعه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور