Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@13:53:23 GMT

#روحانی_متشکریم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۷۱۳۰

#روحانی_متشکریم

در آخرین روزهای دولت دوازدهم کاربرانی با هشتگ «روحانی متشکریم» از اقدامات مثبت دولت های یازدهم و دوازدهم می‌نویسند. برجام، سیاست خارجی و مدارا با منتقدان مهم‌ترین مسائلی است که مطرح می‌شود و البته در این میان نقدهایی را هم می‌خوانیم: «‏جناب آقای دکتر حسن روحانی از هر دو رأی خودم به شما سربلندم.

نقد و گلایه‌‌هایی هم دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌خاطر تیم شریف و کاربلد و دلسوزتان؛ ظریف، زنگنه، جهانگیری، جنیدی، امیر حاتمی، صالحی، فرجی‌دانا، آخوندی، نیلی، حجتی، طیب‌نیا، مولاوردی و... برای ایران»، «‏روحانی در این سال‌ها محبوبیتش رو هم فدای حفظ ایران کرد.»، «‏تلاش روحانی برای پیشرفت نبود، بلکه او جلوی سقوط کشور، به جهنمِ ‎جنگ و ویرانی را گرفت و در این راستا بسیار موفق و قابل تقدیر بود. او با ‎مذاکره هوشمندانه ‎برجام و ‎قطعنامه۲۲۳۱ را به ارمغان آورد که با تمام شیطنت ترامپ و اسرائیل و دلواپس‌ها استوار از ایران حمایت کرد.»، «‏پشیمان؟ هرگز. دلمون از الان برات تنگ شده آقای رئیس‌ جمهوری»، «‌‏همیشه چهار ماه می‌گذشت تا قدر رئیس‌جمهوری قبلی رو بفهمیم، این دفعه از همین حالا قدرشون رو پیدا کردیم.»، «‏به‌خاطر اینکه فهمیدیم که میشه به رئیس‌جمهوری نقد کرد روحانی متشکریم»، «‏توی این هشت سال نقدهای زیادی بخصوص به نحوه اطلاع‌رسانی خدمات دولت داشتم، اما لحظه‌ای از رأی خود پشیمان نشدم، به جد معتقدم سایه جنگ رو از سر کشور دور کردی»، «‏چرا می‌گوییم ‎روحانی متشکریم؟ به‌خاطر هشت سال حضور دکتر محمد جواد ظریف در کابینه.»، ‏هیچ رئیس جمهوری با مصایب آقای روحانی در دوران ریاست جمهوری روبه‌رو نبود»، «‏تنها به خاطر خدمات دکتر ‎ظریف به کشور هم که شده می‌گم: روحانی متشکریم»، «‏خیلی بهت انتقاد دارم اما همین که ۸ سال بدون ترس و واهمه ازت انتقاد کردیم ‎روحانی متشکریم»، «‏آقای روحانی خیلی ممنون خاری بودید در چشم کاسبان تحریم»، «‏نمی‌دانم به چه زبانی ازت تشکر کنم که با وجود تحریم‌ها، بی‌مهری‌ها، مشکلات فراوانی که پیش رویت گذاشتند اجازه ندادی جنگ و ویرانی و قحطی بر مردم حاکم شود. حتی لحظه‌ای از رأیم بهت پشیمان نیستم.»، «‏آقای ‎روحانی بابت اینکه فرزندانی که تنها مادرشان ایرانی هست و اکنون حق داشتن هویت دارند ممنونیم. ممنونیم که در این ۸ سال هیچ وقت دهان منتقد را نبستید. ممنونیم که شجاعت داشتید. خیلی زود دلمان برایتان تنگ خواهد شد»، «‏ترند شدن ‎روحانی متشکریم نشون دهنده این هست که مردم نقد دارند اما از انتخاب خود پشیمان نیستند....»

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: روحانی متشکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

 

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد