Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@15:55:30 GMT

بازگشت سیامک نعمتی به لیست تیم ملی (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۷۲۷۹

بازگشت سیامک نعمتی به لیست تیم ملی (عکس)

بازیکن پرسپولیس در پیغامی توئیتری خبر از حضورش در تیم ملی و اضافه شدن به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ داد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که سیامک نعمتی بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده بود در اردوی تیم ملی و جدال های تدارکاتی این تیم حاضر شود، در آستانه مسابقات انتخابی جام‌جهانی در منامه نامش در لیست نفرات مدنظر دراگان اسکوچیچ قرار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایعه مربوط به مصدومیت این بازیکن باعث شد تا همه این تصور را داشته باشند که غیبت نعمتی به این مساله مرتبط است که البته ساعاتی بعد از اعلام رسمی لیست تیم ملی و حضور نفرات مدنظر سرمربی تیم ملی، نعمتی در گفتگویی که با ورزش سه داشت نیز مدعی شد که از آمادگی لازم برخوردار است و غیبتش در ترکیب تیم و در جدال با ذوب آهن تنها به تصمیم کادرفنی و یحیی گل‌محمدی مربوط بود.

 

 

اکنون سیامک نعمتی در پیغامی توئیتری و شبانه و در شرایطی که با توجه به تعطیلی تمرین پرسپولیس راهی مرخصی و مسافرت به امارات شده بود، خبر از دعوتش به تیم ملی داده است. او در پیغامی با اشاره به اینکه از دوبی به تهران خواهد آمد و از تهران راهی کیش (محل اردوی تیم ملی) می‌شود، از اضافه شدن خود به لیست تیم ملی خبر داد تا در رقابت سمت راست دفاع حاضر شود.

 

در حال حاضر در پست دفاع راست صادق محرمی و دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارند و دعوت از نعمتی که در دو اردوی قبلی حاضر بوده رقابت را به حداگثر خواهد رساند.

تیم ملی ایران سیامک نعمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سیامک نعمتی سیامک نعمتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • (ویدئو) بازیکنان ختافه دست در دست مادرانشان در زمین حاضر شدند
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور