Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین در فینال انگلیسی لیگ قهرمانان چلسی موفق شد با یک گل سیتی را شکست بدهد و قهرمان این رقابت‌ها شود.

در ورزشگاه دراگائو پرتغال، در نیمه اول، چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی ورنر چند موقعیت خوب گلزنی در اختیار داشت، اما نتوانست از هیچ کدام به خوبی استفاده کند. در آن سمت سیتی نیز دو فرصت خوب داشت که استرلینگ و فودن، بهره‌ای از این موقعیت‌ها نبردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام در دقیقه ۴۲ کای هاورتز روی اشتباه بد ادرسون مورائس، توانست تک گل بازی را وارد دروازه سیتی کند تا چلسی در نیمه اول، یک بر صفر پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم سیتی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست آنچنان زهردار روی دروازه چلسی ظاهر شود. سیتی تا پیش از دقیقه ۷۰ تنها یک موقعیت داشت که سزار آزپلیکوئتا پیش از رسیدن توپ به گوندوغان آن را دفع کرد. در ادامه کریستین پولیسیچ در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما آن را از دست داد. شاگردان توخل که در نیمه دوم کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بودند در نهایت با همان تک گل هاورتز در این دیدار پیروز شدند و چلسی به دومین مقام قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

کد خبر 604257 برچسب‌ها لیگ قهرمانان اروپا تیم چلسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا تیم چلسی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

باواریایی ها امیدوار هستند بار دیگر شاهد حضور پپ گواردیولا روی نیمکت خود باشند.

طرفداری | حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2025 در آلیانتس آرنا، رویایی است که بایرن مونیخ می خواهد با پپ گواردیولا به آن برسد.

به گزارش کیکر، جستجوی بایرن مونیخ برای یافتن یک سرمربی مناسب بیش از انتظار طول کشیده اما آن ها یک رویای دور از ذهن نیز در سر دارند. بایرن مونیخ رویای بازگشت پپ گواردیولا به آلیانتس آرنا را در سر دارد. قرارداد سرمربی اسپانیایی با منچسترسیتی در تابستان 2025 به پایان می رسد و شواهدی مبنی بر ادامه حضور او در جمع سیتیزن ها وجود ندارد. پپ گواردیولا هنوز خانه ای در مونیخ دارد و گاهی به این شهر سفر می کند. همچنین گواردیولا یک کار نیمه تمام در بایرن مونیخ دارد. این سرمربی در طول سه سال حضور خود در بایرن مونیخ موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشد. برای این اتحاد دوباره، شاید بایرن مونیخ توماس توخل را قانع کند تا یک فصل دیگر در مونیخ بماند یا یک سرمربی موقت برای یک سال به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد