Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@02:54:44 GMT

«دختر بخت» رمانی خواندنی از ایزابل آلنده

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۷۴۲۳

«دختر بخت» رمانی خواندنی از ایزابل آلنده

کتاب دختر بخت، رمانی نوشته ی ایزابل آلنده است که نخستین بار در سال 1998 منتشر شد.

به گزارش برنا، ایزابل آلنده نویسنده پرفروش نیویورک تایمز برای نوشتن کتاب «دختر بخت» هفت سال از زمان خود را صرف کرد تا بتواند مطالعات و تحقیقات لازم را انجام دهد و سرانجام برای اولین بار در سال 1998 این رمان را به زبان اسپانیایی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیزا سامرس که از بدو تولد، کودکی بی سرپرست بود، توسط زنی خوش قلب به نام خانم رز و برادر سختگیرش، جرمی، در یکی از مستعمرات بریتانیا، شهر والپاراسیو در شیلی بزرگ می شود. درست همزمان با این که عشق یکی از کارکنان جرمی، مردی به نام خواکین آندیتا، در دل الیزا می افتد، در ارتفاعات کالیفرنیای شمالی، طلا کشف می شود. خواکین به مقصد سان فرانسیسکو به راه می افتد تا گنج خود را به دست آورد، و الیزا، که فرزند او را باردار است، تصمیم می گیرد در این سفر او را همراهی کند. همزمان با این که با سفر خطرناک شخصیت اصلی داستان به مناطق شمالی همراه می شویم، پا به دنیایی می گذاریم که ساکنینش به واسطه ی رویای به دست آوردن طلا، به جنون کشیده شده اند.

بخش‌هایی از کتاب:

 فریادهای او برای عدالت، در باد و بی تفاوتی انسان ها گم شد.

تو، فرشته و نفرین من هستی؛ در حضورت به شوقی الهی می رسم و در غیابت، به جهنم سقوط می کنم.

همه ی شوهرها کسالت آورند... هیچ زنی با ذره ای درک، به خاطر سرگرم شدن ازدواج نمی کند، ازدواج می کند تا از او نگهداری و حمایت شود.

اوایل صبح که تائوچین راهی بازار می‌شد، دیدن نوزادان دختر که مثل زباله توی خیابان و نهر آب انداخته شده بودند، چندان غیرمعمول نبود. اغلب بخشی از تن آن‌ها را سگ یا موش خورده بود. هیچ کس آن‌ها را نمی‌خواست و می‌شد آن‌ها را دور بیندازی.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیویورک تایمز رمان قلب عشق ازدواج زباله موش ازدواج بریتانیا عشق معرفی کتاب موش نیویورک تایمز دختر بخت ایزابل آلنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌

بالگرد هلال احمر و سگ جست‌وجو برای یافتن دختر ۴ سالهٔ مفقودشده در روستاهای کلاله به منطقه اعزام شدند. این کودک از عصر یکشنبه در حالی که به همراه خانواده در زمین‌های کشاورزی بوده مفقود شده است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها