Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن مهرعلیزاده، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که یک چهره اصلاح طلب و ورزشی محسوب می‌شود قرار است با ۶ نامزد دیگر این عنوان برای جلب رای مردم و نشستن بر صندلی ریاست جمهوری رقابت کند.

مهرعلیزاده در سال‌های اخیر ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پیشتر استانداری اصفهان را بر عهده داشته است ولی علاقه مندان به ورزش او را با ریاست سازمان تربیت بدنی در دولت محمد خاتمی به یاد می‌آورند و البته یک دوره حضور در انتخابات دور نهم ریاست جمهوری که توفیقی برایش به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی اخبار منتشر شده مهرعلیزاده یک چهره جنجالی و پرحاشیه را به عنوان مشاور در کنار خود قرار داده و قرار است در کارزار انتخاباتی و پروژه‌های تبلیغاتی از مشاوره‌های وی استفاده کند.

مهدی رسول پناه که حدود یک سال قبل اتفاقات جنجالی زیادی پیرامون خودش و باشگاه پرسپولیس که ریاست هیات مدیره آن را بر عهده داشت رقم زده بود مدتی است از فضای فوتبال دور افتاده ولی هنوز نامش سر زبان‌هاست و خیلی از هواداران پرسپولیس او را با خاطرات بد روزهای پایان حضورش در این باشگاه و درگیری‌هایی که با اعضای تیم داشت به یاد می‌آورند.

بر اساس گزارش ایلنا، مهدی رسول پناه از زمان آمدنش در هیات مدیره پرسپولیس و نوع انتخابش از سوی وزیر ورزش همواره مورد انتقاد اهالی فوتبال بود و عدم تخصصش در مدیریت ورزشی و روابط شخصی با وزارت ورزش باعث شده بود او مورد تایید افکار عمومی قرار نگیرد و در ادامه تصمیمات بحث برانگیز او و انتشار فایل‌های صوتی که حواشی زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرد باعث شد هواداران این باشگاه متفق القول خواستار کنار رفتنش از تیم مدیریتی باشگاه باشند و در نهایت به خواسته خود رسیدند.

اختلافات داخلی در زمان رسول پناه باعث شد یحیی گل محمدی تهدید کند اگر وی از باشگاه نرود استعفا خواهد داد و در نهایت پرونده رسول پناه در جمع سرخپوشان بسته شد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، مهرعلیزاده یک چهره جنجالی را کنار خود قرار داده که بدون شک مطرح شدن نام او در کنار خودش تاثیر زیادی روی سبد آرایی که خواهد داشت می‌گذارد.

انتخاب چهره های مطرح ورزشی منتسب به باشگاه های پرطرفدار بعضا می‌تواند تاثیر مثبت تبلیغاتی داشته باشد ولی با توجه به مسائلی که مطرح شد بعید است این موضوع از چنین منظری کارکرد خاصی برای مهرعلیزاده داشته باشد و شاید حتی تاثیر منفی در آرای مهرعلیزاده داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی رسول پناه اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر محسن مهرعلیزاده مهدی رسول پناه ریاست جمهوری رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود