Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی والیبال ایران پس از شکست مقابل روسیه گفت: هدف ما از حضور در این مسابقات بالارفتن تجربه تیمی برای حضور در المپیک است. به گزارش ایسنا ، ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران در پایان بازی تیم ملی مقابل روسیه با بیان اینکه این بازی نسبت به بازی قبل برای تیم ما یک قدم رو به جلو بود، افزود: بازیکنان جوان ما خوب خودشان را نشان دادند و نسبت به دیروز تلاش بیشتری داشتند تا کارهایی را که از آن‌ها خواسته بودم، انجام بدهند اما در پوئن‌های پایانی ست، تمرکز خود را از دست می‌دهند که طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  فراموش نکنیم که چند بازیکن برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفته‌اند و در چنین سطحی به میدان رفته‌اند. جو مسابقه برای چنین بازیکنانی طبیعتا سنگین است و ممکن است نتوانند عملکردی را که از آن‌ها دیده شده، داشته باشند اما این دلیل نمی‌شود که روی اسم آن‌ها خط بکشیم. باید به این بازیکنان فرصت حضور و کسب تجربه بدهیم تا در آینده بتوانند به تیم ایران کمک کنند.
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه در این ماراتن سنگین که به المپیک می‌رسد نمی‌توان صرفا به چند بازیکن باتجربه بازی داد، گفت: نقطه مثبت تیم ما تلاش بازیکنان برای پیشرفت در کار گروهی و انجام تیمی برنامه‌های تاکتیکی است. اما ‌آن‌ها برای اینکه بتوانند تمام نظرات تاکتیکی مرا در زمین پیاده کنند، به زمان بیشتری نیاز دارند که این زمان با انجام بازی‌های رسمی و کسب تجربه حاصل می‌شود.
آلکنو همچنین با اشاره به اینکه روسیه امروز و در شرایط فعلی نسبت به ما  تیم به مراتب بهتری است، گفت: هدف ما از حضور در این مسابقات بالارفتن تجربه تیمی برای حضور در المپیک است و تمام سعی خود را انجام می‌دهیم که از بازی‌هایمان نهایت استفاده را در جهت هدف خودمان ببریم تا برای المپیک آماده باشیم.
انتهای

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو ولادیمیر آلکنو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر