Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مصطفى کردیان:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر صاحب الزمان (عج) و نایب بر حقش پیرجماران و با سلام و درود بر خانواده محترم شهدا و معلولین و مجروحین و شفاى عاجل براى آنها و سلام و درود بر رزمندگان اسلام وصیت نامه خود را شروع مى کنم.

در این لحظه‌اى که عازم جبهه حق علیه باطل هستم احساس مى‌کنم که من را به زندگى جدیدى مى برند و تازه از مادر متولد شده‌ام. من نمى‌خواهم صحبت‌هاى تکرارى در وصیت‌نامه خود داشته باشم اما  مى‌خواهم بگویم ما که شهید مى شویم به خاطر رضاى خدا و اسلام و حفظ آب و خاک و ناموسمان است و این را باید بدانیم که دیگران شهید شدند تا امروز اسلام زنده باشد و صداى اسلام به گوش جهانیان برسد، از هر قطره خون شهیدان هزاران جوانان رشید به پا خاسته و خونشان بجوش مى آید و با پرچم اسلام و نداى الله اکبر به طرف کاخ ستمگران هجوم مى‌برند و کاخ آنها را بر سرشان ویران مى‌کنند و آنها را به خاک و خون مى‌کشانند و پرچم الله اکبر را بر سر کاخ آنها برافراشته نگه مى‌دارند.

استعمارگران شرق و غرب باید بدانند وقتی این امت اسلامى شهادت را قبول کرده پس دیگر زیر اسارت جهانخواران نمى رود و نمى توانند ضربه‌اى به اسلام وارد کنند.

از شما جوانان مسلمان ایران مى‌خواهم هرگز جبهه‌ها را خالى نکنید و امام را تنها نگذارید و هیچ موقع امام را از یاد نبرید، خدایا تا انقلاب مهدى امام عزیز ما را نگه دار که این انقلاب را بدست صاحب اصلیش برساند.

همسرم  فرزندانم را طورى تربیت کنید ادامه‌دهنده راه شهیدان و اسلام باشند و از شما مى خواهم که با صبر و ایمانت بعد از من نشان دهى که همسر یک شهید هستى که خون عزیزش را نثار درخت پر از ثمر اسلام کرده است.

 فرزندانم از شما مى خواهم هیچوقت مرا از یاد نبرید و ادامه‌دهنده راه شهدا باشید و امام و روحانیت را تنها نگذارید و از شما مى خواهم از مادرتان خوب مواظبت کنید. درستان را خوب بخوانید و شما فردا مى توانید با نشر فرهنگ اسلامى راه مرا ادامه دهید و نداى مستضعفان را به گوش جهانیان برسانید. نماز خواندن و شرکت در جلسات مذهبى از یادتان نرود.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام شهادت همدان دفاع از اسلام پرچم اسلام مى خواهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مهر به نقل از بی بی سی نوشت: رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی