Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شرافتی‌راد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۴۲ سال که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، مشارکت و آگاهی مردم در دفاع از نظام و انقلاب، فتنه های دشمن را خنثی کرده است.

وی ادامه داد: کارآمدی، تخصص و تعهد، دلسوزی نسبت به مردم و انقلاب اسلامی از ویژگی های یک نامزد اصلح برای ریاست جمهوری است و مردم هم به دنبال انتخاب مسوول کارآمد و مردمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم باید برنامه های خود را به مردم ارائه کنند و مردم نیز برنامه های نامزدها را بررسی کنند تا منطبق بر واقعیت بوده و قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی افزود: هرچند تحریم های ظالمانه علیه کشور، وضعیت معیشتی مردم را با مشکل مواجه کرده اما وقتی مردم ببینند نامزدهای اتخابات برای رفع مشکلات جامعه برنامه عملیاتی دارند باانگیزه بیشتری به حضور در انتخابات ترغیب می شوند.

شرافتی راد ادامه داد: با وجود توطئه دشمنان علیه کشور، امنیت ما در جهان بی نظیر است و مشکل ناامنی نداریم و این از برکات انقلاب اسلامی است و مردم از مسوولان تقاضای خدمت رسانی صادقانه دارند و همیشه وظیفه خود را در قبال انقلاب اسلامی با حضور پرشور در همه عرصه ها انجام داده اند.

وی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از تخریب یکدیگر بپرهیزند و برنامه های خود را برای رفع مشکلات مردم ارائه کنند چون تخریب  مردم را ناراحت کرده و دشمن را شاد می کند.

وی افزود: زمینه برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان تربت حیدریه فراهم شده و در هر شعبه اخذ رای یک ضابط بهداشتی برای رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی حضور دارد.

در شهرستان تربت حیدریه، چهار هزار و ۵۰۰ نفر در ۲۰۵ شعبه اخذ رای، برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در ۲۸ خرداد بر عهده دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشهد تربت حیدریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشهد تربت حیدریه انتخابات ۱۴۰۰ مشهد تربت حیدریه اخبار کنکور ریاست جمهوری تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی