Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:55:12 GMT

قاتل خاموش جان ۲ زنجانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۸۰۳۱

قاتل خاموش جان ۲ زنجانی را گرفت

جواد مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این ۲ نفر که مردی ۴۰ ساله و پسری ۱۳ ساله بودند متاسفانه قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه به علت مسمومیت با این گاز خطرناک جان سپرده بودند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلخ در یک منزل مسکونی واقع در شهر سهرورد از توابع شهرستان خدابنده اتفاق افتاد، اظهار داشت: عوامل اورژانس مستقر در پایگاه های شهری ۱ و ۲ این شهرستان ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز گذشته با ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند تا بلکه جان این ۲ فرد مسموم شده را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی با اشاره به اینکه عوامل اورژانس به محض رسیدن به محل حادثه، عملیات احیای قلبی - ریوی و همچنین سایر اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به رغم نداشتن هیچگونه علایم حیاتی در حادثه دیدگان را انجام داده و سپس آنها را به درمانگاه کرسف منتقل می کنند، تصریح کرد: در درمانگاه نیز عملیات احیای قلبی - ریوی صورت گرفت اما متاسفانه نتیجه حاصل نشده و در نهایت پزشک مرگ آنها را تایید کرد.

مسوؤل روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: امسال این نخستین مورد مسمومیت با گاز CO در این استان بود که علت آن نیاز به بررسی کارشناسان ذیربط دارد.  

مرادی از عموم مردم خواست هنگام استفاده از وسایل گاز سوز، اصول ایمنی را به دقت مراعات کرده و به اتصالات وسایل گازی ازجمله شیلنگ، لوله ها و دودکش ها، توجه جدی داشته باشند تا در دام این قاتل خاموش گرفتار نشوند.

وی تصریح کرد: گاز منواکسیدکربن بدون بو، رنگ و بدون نشانه است و هیچ گونه علائم هشدار دهنده ندارد و به تدریج علایم مسمومیت ایجاد می شود، این نشانه ها سردرد، تهوع، استفراغ، سرگیجه و اختلال تعادل است و تظاهر بیشتر علائم، منجر به خواب عمیق و در نهایت منجر می شود.

برچسب‌ها سازمان اورژانس زنجان گازگرفتگی خط حادثه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس زنجان گازگرفتگی خط حادثه سازمان اورژانس زنجان گازگرفتگی خط حادثه زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

آقای شمسی پور اظهار داشت: با اعلام خبر تصادف دو خودروی سواری سمند و پراید در فارسان و مصدومیت پنج نفر، به سرعت آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

وی افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس، مصدومان این حادثه را بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • مراقب قاتل خاموش باشید/ افراد بالغ باید غربالگری فشارخون شوند
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • حادثه رانندگی در فارسان
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان