Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان لبنانی و سوری شامگاه شنبه در منطقه «جبل محسن» واقع در شمال لبنان با حضور در خیابان‌ها، پیروزی «بشار اسد» در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه را جشن گرفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک روز بعد از پیروزی «بشار اسد» در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه، تعداد زیادی از لبنانی‌ها و سوری‌ها در شمال لبنان به شادی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، شهروندان لبنانی و سوریه شامگاه شنبه در منطقه «جبل محسن» واقع در شهر طرابلس با حضور در خیابان‌ها، پیروزی اسد در انتخابات را جشن گرفتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم جشن، با به همراه داشتن پرچم‌های سوریه و لبنان، تصاویری از بشار اسد و همچنین سر دادن شعار‌های ملی، تاکید کردند این اتفاق نشانه‌ای از پیروزی سوریه بر تمام دشمنان، ستیزه‌جویان، تروریسم و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آن‌ها است.

بر اساس این گزارش، لبنانی‌ها وسوری‌هایی که در این جشن شرکت کردند، تاکید کردند نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه، سیلی به صورت دشمنان این کشور بود و پرونده آخرین فصل توطئه علیه سوریه را مختومه کرد.

به نوشته خبرگزاری سانا، این افراد همچنین پیروزی بشار اسد در انتخابات را پیروزی کل سوریه بر محور تروریستی آمریکایی-صهیونیستی دانستند.

رئیس پارلمان سوریه، بامداد جمعه (دیروز - ۲۸ می)، اعلام کرد که بشار اسد با بیش از ۹۵ درصد آرا، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شده است و ۱۴ میلیون و ۲۳۹ هزار شهروند سوریه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کردند.

وی در ادامه گفت که بشار حافظ الاسد توانست ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۳۶۰ رای به دست بیاورد که معادل ۹۵.۱ درصد از آرای اخذ شده بود.

با اعلام پیروزی قاطع بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه، مردم این کشور در شهر‌های مختلف به خیابان‌ها سرازیر شدند و به جشن و پایکوبی پرداختند. اما پنج‌شنبه در آستانه اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوریه، اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه دولت این کشور را تا یک سال دیگر تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشن لبنانی ها جشن سوری ها پیروزی بشار اسد انتخابات ریاست جمهوری سوریه انتخابات ریاست جمهوری اسد در انتخابات بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار خبرگزاری دانشجویان ایران ـ ایسنا ـ به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری