Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین کارت کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری به نام زنده یاد محمد ابوالحسنی خالق مجموعه «دیرین دیرین» و عضو ارشد این کانون صادر شد. اتفاقی که می تواند برای شروع فعالیت های رسمی و جدی این کانون اتفاقی مبارک باشد و بدیهی است که خانواده هنر قدردان زحمات یک دیگر باشند.

به گزارش برنا؛ کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در یک اقدام ویژه یاد و خاطره تهیه کننده فقید مجموعه «دیرین دیرین» را زنده نگاه داشت تا در اولین قدم قدردانی و قدرشناسی خانواده رسانه سرلوحه کار این تشکل هنری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد صادقی مدیرعامل کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری در این خصوص توضیح داد: این کانون صنفی،  از سه ماه پیش با حضور جمع کثیری از تهیه‌کنندگان سراسر کشور در عرصه رسانه های دیداری، راه اندازی شد و  تهیه کنندگان تلویزیونی و رسانه های خانگی در  همه ژانرها از جمله سینمایی، سریال، مستند، انیمیشن ، ترکیبی در آن عضویت دارند.  اکنون با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این کانون ، افزایش دانش برنامه سازی، توجه به رویکردهای برنامه سازی بین المللی، چالش ها و دغدغه های صنفی  برنامه سازان همچون بیمه و مالیات و ...در دستور کار این کارگروهها قرار گرفته است.  اعضای کانون در حرکتی نمادین و به یاد خالق مجموعه «دیرین دیرین» اولین کارت عضویت این کانون را به نام زنده یاد محمد ابوالحسنی صادر کردند.  محمد ابوالحسنی هفتم فروردین ماه سال جاری به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه خانواده انیمیشن مالیات ابتلا به بیماری انیمیشن تلویزیون هنر مستند دیرین دیرین کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری فرشاد صادقی کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری دیرین دیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو

دریافت 8 MB دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده "چَتِر بِیت" که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشرکننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، اظهار داشت: متأسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان( ۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه "چَتِربِیت" که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و... تبلیغ می‌نمود گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و... می‌کردند.

کد خبر 847387 منبع: فارس برچسب‌ها دختران خبر مهم فساد

دیگر خبرها

  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو