Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان   به نقل از اسپوتنیک، سقوط یک فروند هواپیما در ایالت یوتا آمریکا یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

مسئولان آتش نشانی شهرستان وبر واقع در یوتا، از ایالت‌های جنوب غربی آمریکا اعلام کردند: بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای تک موتوره در منطقه مسکونی ایدن در شهرستان وبر واقع در ایالت یوتا، یک نفر کشته و یک نفر دیگر هم زخمی و دچار سوختگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه آتش نشانی شهرستان وبر، هواپیمای تک موتوره صبح روز شنبه بر اثر اصابت با کوهی در نزدیکی پیست اسکی کوهستان پودر در ایدن سقوط کرد.

این هواپیما دو سرنشین مرد داشت که سن آنها مشخص نیست. مقامات آتش نشانی منطقه وبر اعلام کردند: در این حادثه یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد و دیگری با سوختگی درجه دو، به مرکز سوختگی دانشگاه یوتا منتقل شده است.

آتش سوزی بر اثر سقوط این هواپیما با وجود بارش برف به سرعت مهار شد. از علت اصلی این حادثه تاکنون اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط هواپیما ایالت های آمریکا آتش سوزی اخبار آمریکا بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نبردهای روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی کشته شده گروهبان «عیدو اویو» ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره «کلکادین مهیری» ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

کد خبر 6092598

دیگر خبرها

  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت