Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@17:13:48 GMT

ایجاد سپر رسانه‌ای برای فدراسیون

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۸۶۹۰

ایجاد سپر رسانه‌ای برای فدراسیون

۹۰ روز از انتخاب عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گذشت، اما هنوز آقای رئیس کابینه فوتبالی خود را کامل نکرده است، هرچند رئیس برای اکثر پست‌ها تا به امروز سرپرست معرفی کرده، اما برابر قانون حضور برخی از این افراد به عنوان سرپرست در فدراسیون فوتبال به استناد اساسنامه فدراسیون فوتبال غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برابر قانون می‌بایست گزینه‌های پیشنهادی خود را برای نواب رئیس اول و دوم به مجمع فدراسیون فوتبال معرفی می‌کرد تا رأی اعتماد اعضای مجمع را برای فعالیت قانونی آن‌ها بگیرد، ولی تا به امروز نه تنها این اتفاق رخ نداده، بلکه عزیزی خادم با بی تفاوتی از کنار آن عبور کرده تا بزرگ‌ترین نقد جدید قانونی به مجموعه مدیریتی فدراسیون به موضوع سرپرستی اداره شدن ارکان تأثیرگذار این مجموعه برگردد.

معرفی بهاروند و مهرعلی در همان بدو شروع به فعالیت عزیزی خادم با واکنش‌های منفی زیادی همراه شد، اما به هر تقدیر عزیزی خادم از آن‌ها حمایت کرد تا نشان دهد به حضور آن‌ها اعتقاد دارد اما حالا پس از گذشت ۹۰ روز از حضور آن‌ها به عنوان سرپرست منتقدان به شدت به این اتفاق اعتراض دارند. در کنار این اتفاق انتصاب خداداد افشاریان به عنوان سرپرست کمیته داوران نیز بسیار خبرساز شده، منتقدان حقوقی این مسئله را خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی و اساسنامه فدراسیون می‌دانند و تأکید دارند حضور این فرد در رأس کمیته داوران کاملاً غیرقانونی رخ داده؛ چون برابر اساسنامه رئیس یکی از هیئت‌های ورزشی که در جامعه فوتبال ذی نفع است قادر نیست چنین مسئولیتی برعهده گیرد.

در کنار این اتفاقات مسئله بحث برانگیز دیگر به کارگیری افراد پرشمار رسانه‌ای در دپارتمان‌های فدراسیون است به شکلی که منتقدان اعتراض شدیدی داشتند و تأکید کردند مدیریت فدراسیون با به کارگیری افراد رسانه‌ای در حال تشکیل سپر رسانه‌ای برای خود است تا در روز مبادا و ناکامی احتمالی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی از حضور آن‌ها نفع ببرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال عزیزی خادم رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عصر امروز در آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با اشاره به سفر خود به استان کرمان، اظهار داشت: جلسه خوبی در استان کرمان برای تجلیل از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سهم استان کرمان بخش بسیاری از تیم‌های ملی است و امروز پنج تیم لیگ برتری دارد، گفت: چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد و در استان کرمان اولین جایی بود که بانوان به ورزشگاه آمدند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال استان کرمان افتخاری برای فوتبال و فوتسال کشور است، افزود: کرمان زمینه پیشرفت در فوتبال ساحلی را هم دارد.

پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

تاج با بیان اینکه کرمان می‌تواند یک پایه خوب برای فوتبال ایران باشد، گفت: در تلاش هستیم که برخی از بازی‌های بین‌المللی فوتبال در کرمان برگزار شود و زیرساخت‌های لازم وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!