Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری گفت: مشارکت در انتخابات ابتدا رای به انقلابی است که با خون شهدا ایجاد شده و طعم شیرین مدیریت جهادی و انقلابی با انتخاب اصلح امکان‌پذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: نعمت هشت ساله سبب شد تا امروز قدر این را بدانیم که از جبهه انقلاب کاندیدایی داریم که قبل از انتخابات در بین مردم معروفیت و مقبولیتش بسیار زیاد است و این به واسطه وجود آیت اله رئیسی است که کاندیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیت اله رئیسی نعمتی است که بعد از وجود مقام معظم رهبری دومین شخصیتی است که خیلی از جناح های انقلابی هم اکنون به صورت مردمی در حال تشکیل ستاد برای این کاندید هستند.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز در برهه حساسی هستیم به طوری که هشت سال بی مبالاتی مدیریتی سبب دلسرد شدن مردم شد، در حالی که همه مشکلات را بر گردن تحریم انداختند اما ۳۰ درصد تحریم و ۷۰ درصد عدم مدیریت در مشکلات اقتصادی نقش دارند و سبب ایجاد مشکلات عدیده ای شد.

امیری عنوان کرد: یکی از ایرادات دولت این بود که توجهی به محور مقاومت و کشورهای همسایه نداشت چرا که تفکر لیبرالی حاکم بود، عده ای چشم به بیرون کشور داشتند در حالی که ملت ما تعهد و تخصص را با هم می خواهد، کسی مانند شهید سلیمانی را می خواهد که برای خدمت به مردم از جانش بگذرد.

وی با اشاره به اینکه مردم پای انقلاب بودند و در جبهه های جنگ حضور پرشوری داشتند گفت: ملت ایران در عرصه های مختلف حضور داشتند، همان مردم که زمانی در جبهه ها بودند، امروز به عنوان مدافعان حرم در میدان حاضر شدند و این ملت، لیاقت مدیریتی دارند که خادم مردم باشد.

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه آیت الله رئیسی به دنبال احیای واحدهای تولیدی است، عنوان کرد: در این مدت آیت اله رئیسی احیای بیش از  ۱۵۰ واحد تولیدی را در دستور کار قرار داده که نشان از عزم جدی برای رونق تولید است.

امیری بیان کرد: متاسفانه در این مدت ۴۲ میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی در اختیار عده ای قرار گرفت که مبلغ زیادی برنگشت و امروز نیاز است طعم شیرین مدیریت انقلابی و جهادی به مردم چشانده شود.

وی با اشاره به حضور جوانان گفت: امروز جوانانی پرانرژی داریم که در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبری ۳۷ بار جوانان را خطاب می کند و باید جوانان به کار گرفته شوند و برای رکاب امام زمان(عج) باید سرباز تربیت کنیم و این هم میسر نیست مگر با همت مردم که ابتدا در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و سپس فرد اصلح را انتخاب کنند.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات ابتدا رای به انقلابی است که با خون شهدا ایجاد شده است.

امیری با اشاره عدم احراز صلاحیت برخی از افراد در انتخابات، اظهار داشت: کسی که صلاحیتش احراز نمی شود ممکن است در بخش‌های دیگری بتواند فعالیت داشته باشد.

وی بیان کرد: همه به دنبال اعتلای پرچم سرخ حسینی هستند و ضروری است تا همه مردم بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات، دشمن را از رسیدن به اهدافش ناامید کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899594

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن