Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جامعه الزهرا(س) همدلی، همراهی و وفاق همه کارکنان برای رسیدن به اهداف عالی مؤسسه را خواستار شد و گفت: من به توانمندی همه مدیران جامعه الزهرا(س) ایمان دارم و معتقدم موفقیت یک مجموعه را یک نفر نمی تواند تضمین کند و در این مسیر همه باید کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نخستین جلسه سیده زهره برقعی، مدیر جدید جامعه الزهرا(س) با معاونان و مدیران این مرکز علمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی رییس هیأت امنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سرکار حاجیه خانم برقعی با قدردانی از هیأت امنا، شورای سیاستگذاری و به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل اعتماد به ایشان در سپردن مسئولیت مدیریت بزرگترین حوزه علمیه خواهران جهان تشیع، گفت: قطعا همه پیشرفت ها و افتخارات جامعه الزهرا(س) مدیون و مرهون تلاش های همه مدیران و کارکنان از گذشته تاکنون است.

وی اظهار داشت: همه می دانیم که کار اجرایی سخت و پرهزینه است و برای ما طلاب کار پژوهشی، مطالعه، تحقیق و تدریس راحت تر است؛ با این حال امروز بی ارزش کردن کارها و خدمات رایج شده که کار درستی نیست و البته هیچ کدام از اینها از ما سلب مسئولیت نمی کند.

مدیر جامعه الزهرا(س) در ادامه همدلی، همراهی و وفاق همه کارکنان برای رسیدن به اهداف عالی مؤسسه را خواستار شد و گفت: من به توانمندی همه مدیران جامعه الزهرا(س) ایمان دارم و معتقدم موفقیت یک مجموعه را یک نفر نمی تواند تضمین کند و در این مسیر همه باید کمک کنند.

وی یکی از نشانه های موفقیت را رضایتمندی زیرمجموعه دانست و بیان داشت: مهم ترین و کوتاه ترین راه برای جلب رضایت زیرمجموعه ها، دخالت دادن آنان در تصمیم گیری ها است؛ وقتی زیرمجموعه ها احساس کنند در تصمیمات نقش دارند کار را برای خود می بینند و در انجام آن همکاری و همراهی بهتری خواهند داشت.

خانم برقعی در ادامه خاطرنشان کرد: داشتن سعه صدر و تلاش برای حل مشکلات در بخش ها سبب کم شدن مراجعه به مدیر می شود و فرصت برای رسیدگی به امور کلان و تصمیم گیری درباره آنها را در اختیار قرار می دهد.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده با همه بخش ها و واحدها جلسات مختلفی خواهم داشت و از نزدیک با روند فعالیت‌های آنها آشنا خواهم شد.

مدیر جامعه الزهرا(س) در پایان از مدیران همه بخش ها خواست تا ۳ اولویت کاری خود تا پایان سال را برای دفتر مدیر ارسال کنند تا نسبت به اجرای آن در جلسات کارشناسی تصمیم گیری شود.

در ادامه معاونان و مدیران جامعه الزهرا(س) ضمن تبریک به سرکار خانم برقعی، آمادگی خود را برای همکاری و همراهی و تلاش برای اعتلای مجموعه اعلام کردند

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: وفاق و همدلی جامعه الزهرا حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه به کارگردانی سروش صحت (محصول سال ۱۳۹۱) ساعت ۲۱ پخش و روز بعد ساعات ۵ بامداد و ۱۳  بازپخش می شود.

در خلاصه مجموعه «پژمان» آمده است: در این مجموعه پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، در نقش خود به عنوان ستاره سابق پرسپولیس ایفای نقش می‌کند.

او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی و با وجود تلاش فراوان، موفق به پیدا کردن تیمی برای خود نمی‌شود، ولی با این وجود همچنان در حال و هوای شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش (سام درخشانی) به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانى، بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان و بیژن بنفشه خواه از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

دیگر خبرها

  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب