Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در حالی پنجم خرداد برگزار شد که محمود رشیدی رئیس سابق فدراسیون ورزش‌های رزمی به عنوان رئیس انتخاب شد تا در ۴ سال آینده امور مربوط به رکابزنان را در دست بگیرد.

دوچرخه سواری حالا رئیس جدید خود را شناخته و تکلیفش برای ۴ سال آینده روشن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش هایی که این رشته با آنها مواجه است، کم نبوده و رشیدی باید بتواند با توجه به قول‌هایی که به اعضای مجمع و جامعه دوچرخه سواری داده، کار را پیش ببرد.

ضعف چشمگیر در امکانات سخت‌افزاری (پیست و دوچرخه)، نبود باشگاه‌ها و عدم شناسایی و توجه به استعدادها، مشکلاتی است که دوچرخه سواری با آنها روبروست که عدم توجه به آنها در گذشته باعث شده این رشته جایگاه قبلی خود را از دست بدهد و کارش به جایی برسد که تنها یک نماینده در المپیک داشته باشد و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز رنگ مدال را نبیند.

با توجه به بالا بودن قیمت دوچرخه‌ها و لوازم جانبی آن، این رشته نیاز به منابع مالی دارد و قطعا نمی‌توان به بودجه‌ای که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌دهند، چشم دوخت که اگر این اتفاق بیفتد، برگشت به عقب خواهد بود. رئیس جدید باید توانایی جذب اسپانسرها برای تامین نیاز رکابزنان را داشته باشد. از سوی دیگر پیست‌های نیمه کاره زیادی در کشور باقیمانده که برای پیشرفت دوچرخه سواری باید به سرعت به سمت بهره‌برداری از آنها رفت.

برگزاری مسابقات مختلف داخلی و حضور در رقابت‌های بین المللی نقش مهمی در پیشرفت دوچرخه سواری دارد که باید تحول خوبی در این بخش صورت بگیرد و از روزمره‌گی  خارج شد. مدت‌هاست رکابزنان در یک مسابقه خوب بین المللی شرکت نکرده‌ و به بهانه‌های مختلف از رقابت با حریفان جا مانده‌اند و حالا این انتظار را از سکاندار جدید فدراسیون دارند که شرایط بهتری را فراهم کند.

موضوع مهم دیگری که دوچرخه سواری با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بحث ساختمان جدید فدراسیون است. ساختمانی که بیش از یک و نیم سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد، اما هنوز به سرانجام نرسیده است. در حقیقت زیبنده یک فدراسیون نیست که در کمپ تیم‌های ملی باشد و باید هرچه سریعتر در محل اصلی خود مستقر شود.

به گزارش فارس، رقابت‌های نزدیکی که دوچرخه سواری باید در آنها شرکت کند، المپیک توکیو است، اما با توجه به شرایط فعلی چندان امیدی به نتیجه خوب در آن وجود ندارد و باید دید فدراسیون جدید برنامه‌اش برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چگونه خواهد بود؛ هرچند رشیدی گفته است امیدی به این رقابت‌ها هم ندارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی

بیش از یکسال از پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان می گذرد اما به صورت نیمه کاره باقی مانده و مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است. به گفته شهروندخبرنگار ما پیگیری‌های مداوم اهالی این روستا نتیجه‌ای در بر نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

لطفا صدای ما مردم منطقه محروم بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان را به گوش مسئولان برسانید. گازرسانی به روستا‌های این منطقه بیش از یک سال است به حال خود رها شده و هیچ گونه کاری انجام نمی‌شود. یک سال است مردم این منطقه محروم چشم انتظار فعال شدن این پروژه و تکمیل گازرسانی در این منطقه هستند ولی خبری نیست. چندین بار به اداره گاز مراجعه کردیم و اطلاع دادیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد