Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: ‌احیای گفتمان صداقت و ایجاد امید در دل مردم سرلوحه فعالیت‌های تبلیغاتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرمانشاه، علی دودمان تیپی در نشست خبری ‌که در دفتر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت دوچندان نسبت به انتخابات سال‌های گذشته برخوردار است زیرا تمام دشمنان و بدخواهان نظام روی آن تمرکز دارند تا نشان بدهند که مردم با نظام قهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: مشارکت حداکثری مردم تو دهنی محکمی به دشمنان می‌زند و مردم برای پاسداشت خون شهدا، احقاق حق خود و تعیین تکلیف پای صندوق‌های رأی می‌آیند و مشارکت حداکثری خود را نشان خواهند داد و این انتخابات به طور قطع مسیر پیشرفت و توسعه کشور را تعیین خواهد کرد.

دودمان تیپی با بیان اینکه رئیس‌جمهور بالاترین قدرت اجرایی و اداری کشور را در اختیار دارد گفت: همه نیروهای انقلابی وظیفه دارند که در ستادهای مردمی کاندیدای مورد نظر خود به روشنگری بپردازد و ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی به دور از هیاهو، سر و صدا و تخریب کاندیداها تنها قائل به روشنگری و گفتمان صداقت و ایجاد امید در دل مردم است و آرمان‌های صداقت‌گویی و عدالت‌طلبی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به هجمه‌های اخیر دشمنان و بدخواهان علیه نهاد انقلابی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه خیلی مهمی در حفاظت و صیانت از آرای مردم دارد و همواره امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای شورای نگهبان را به عنوان یک نهاد انقلابی مورد تأیید قرار داده‌اند و شورای نگهبان وظیفه خود را در تایید صلاحیت کاندیداها با دقت انجام داد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات نباید به هیچ‌وجه کم باشد و ما به عنوان ستاد انتخاباتی حامیان آیت‌الله رئیسی تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری خواهیم داشت گفت: رسانه‌های انقلابی باید روشنگری، صداقت‌گویی، امانت داری و پرهیز از تخریب را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و ما در ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی به هیچ‌وجه اجازه تخریب سایر کاندیداها را نخواهیم داشت.

مسئول ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه منصوب شددبیر حزب توسعه استان کرمانشاه: مشارکت حداکثری "مشروعیت نظام" را ‌افزایش می‌دهددبیر جبهه پایداری استان کرمانشاه: "انتخاب ‌اصلح" باید براساس شاخص‌های انقلابی‌گری باشد

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد گفت: مشارکت و انتخابات حداکثری علاوه بر ایجاد اقتدار ملی به انسجام درونی نیز کمک می‌کند و حضور مردم در پای صندوق رأی نقش مهمی در تقویت شاخص‌های امنیت ملی و اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه این شورا اولویت اول خود را افزایش مشارکت می‌داند و برای آن تلاش می‌کند بیان کرد: دعوت به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، وظیفه نیروهای انقلاب اسلامی است و امیدوارم همه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه با لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حفظ وحدت، انسجام و همگرایی در این راستا به نحو احسن عمل کنند.

دودمان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات را فرصتی بسیار بزرگی برای کشور دانست و گفت: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند مخالفان جمهوری اسلامی نمی‌خواهند نظام از این فرصت و ظرفیت مهم برای پیشرفت کشور استفاده کند اما مشارکت پر شور و انقلابی مردم در انتخابات، سبب امنیت کشور و پس زدن دشمنان و کاهش طمع آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دولتی باید تشکیل شود که دارای کفایت و مدیریت، با ایمان، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد زیرا اگر مسئولان دولتی ناامید باشند کاری از پیش نمی‌رود بیان کرد: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند.

دودمان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از آغاز تاکنون از لحاظ تعداد برگزاری انتخابات و مراجعه به آرای عمومی جزو کشورهای برتر در این حوزه است که بیش از 40 انتخابات حساس و مهم را برگزار کرده است عنوان کرد: ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران در واقع یک ساختار انتخابی است که رأی مردم در آن بسیار موثر است و مسئولان نظام از طریق انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم برگزیده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در واقع یک نظام مردم‌سالاری دینی در ایران حاکم است که این امر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بدیهی می‌کند افزود: این نظام برخاسته از رأی مردم است و متعلق به خود مردم است که مردم باید برای این نظام تصمیم‌گیری کنند و شرکت در انتخابات حق، تکلیف و وظیفه آنها است.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به هجمه‌ها و شبهات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای کمرنگ کردن نقش حضور مردم در انتخابات گفت: اکنون همه منافقین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم را در انتخابات امسال نشانه گرفته‌اند.

دودمان بیان کرد: شورای ائتلاف اهداف و برنامه‌های آیت‌الله رئیسی را در قالب برنامه‌های مختلفی به سمع و نظر مردم خواهد رساند تا مردم با آگاهی و بینش کافی بتوانند به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند و در این راستا برنامه‌های میزگرد خبری و سخنرانی بصیرتی خواهیم داشت.

وی افزود: ستاد آیت‌الله رئیسی برای جلوگیری از هزینه‌های گزاف تبلیغاتی شعار هر خانه یک ستاد را ارائه داده و همه ستادهای این کاندیدا مردمی است و ما باید از تعدد ستادهای مردمی به عنوان یک فرصت مناسب بهره بگیریم و همه با هم تلاش کنیم تا نامزد منتخب رأی بیاورد.

وی با اشاره به اینکه همه نیروهای انقلابی چه عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باشند چه نباشند یک هدف و برنامه واحد دارند و آن هم اینکه کاندیدای انقلابی رأی بیاورد گفت: ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی حدود ده روز گذشته در استان راه‌اندازی شده و بعد از صادر شدن حکم‌ها جلسات متعددی در این رابطه برگزار شده و زمینه راه‌اندازی ستاد مرکزی، جوانان و بانوان فراهم شده است.

دودمان با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها نیز ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی راه‌اندازی می‌شود و تمام هزینه‌های این ستادها مردمی است و نیروهای انقلابی و متدین در این ستادها مشغول به فعالیت خواهند شد گفت: در این ستادها بیشتر تمرکز بر روی فعالیت جوانان و تبلیغات فضای مجازی و حقیقی است و در ستاد مرکزی جوانان تمرکز فعالیت در مناطق محروم و حاشیه شهر است که همین افراد انقلاب کرده‌اند و با برنامه‌ریزی متنوع برنامه‌های آیت‌الله رئیسی و آرمان‌های انقلاب را در فضای مجازی و حقیقی به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و متناسب با شناخت هر مخاطب روشنگری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مانورهایی از سوی دشمنان برای ایجاد انشقاق در بین کاندیداهای انقلابی و ناامیدی و یأس در بین مردم ارائه می‌شود که باید با بصیرت و روشنگری در بین مردم این شبهات از سوی نیروهای انقلابی خنثی شود افزود: همه کاندیداها از جمله آقایان جلیلی، زاکانی، قاضی‌زاده، رضایی و غیره فرزندان انقلاب هستند که برای کمک به جبهه انقلاب و نه برای پیگیری منافع شخصی خود به صحنه آمده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف تمامی کاندیداهای انقلابی کمک به جبهه انقلاب و گفتمان انقلاب هستند و بعید می‌دانم به خاطر منافع شخصی خود در عرصه رقابت آمده باشند عنوان کرد: مقام معظم رهبری علاج همه مشکلات کشور را در روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و حزب‌اللهی می‌داند اما جوان گرایی به این معنی است که رئیس جمهور باید هم جوان فکر کند و هم به جوانان اعتقاد داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت کارآمد دولتی است که انرژی و پتانسیل برای کار کردن داشته باشد و تمامی وزرا، معاونان و کارمندان دولت در راه خدمت به مردم باید از هم سبقت بگیرند و افرادی که نشاط و تفکر جوانانه ندارند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند بیان کرد: در سمت مدیران میانی باید از جوانان استفاده کرد و استراتژی و اصل کار در دست جوانان باید قرار بگیرد.

دودمان گفت: اکنون برخی از افراد غافل دوگانه دیپلماسی و میدان و یا دوگانه اقتصاد و سیاست را مطرح می‌کنند در پاسخ به این صحبت‌ها باید گفت که این افراد فرهنگ انقلابی را هدف گرفته‌اند.

وی افزود: امام خمینی(ره) از سال 42 مبارزه با استکبار را جزء اهداف نظام اسلامی دانستند و دیپلماسی همواره باید ابزاری برای محو اسرائیل باید و رویکرد ما قطعاً باید به سمت میدان باشد و جوانان ما باید زیر پرچم این استراتژی‌ها و شعارهای آرمانی انقلاب قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: در رابطه با انتخابات شورای شهر باید بگویم که از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فعلاً برنامه خاصی مدنظر نداریم و لیستی را تهیه نکرده‌ایم و در چند روز آینده در صورتی که قرار باشد از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به جمع‌بندی برسیم به مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/833/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی نظام جمهوری اسلامی ایران مردم در انتخابات نیروهای انقلابی مشارکت حداکثری شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت

رئیس جمهور با اشاره به عهد دولت مردمی با مردم برای مبارزه قاطع با فساد و مفسد گفت: به همه مسئولان تاکید کرده‌ام که در این دولت فساد و مفسد مطلقا تحمل نخواهد شد و حتی فراتر از آن اگر فردی در مسئولیتی که به او سپرده شده ناکارآمد باشد هم فورا با فردی که توانمندی ایجاد تحول دارد، جایگزین خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره به دنبال فرصتی بودم تا در جمع باصفا و نورانی مردمان سخت‌کوش و متدین این منطقه حضور یابم، افزود: بنای دولت اداره امور بر مبنای عمل به دستورات الهی در همه عرصه‌های زندگی، اجرای عدالت با تکیه بر امکانات داخلی و بر مبنای سند آمایش سرزمینی است. بر همین اساس در آغاز به کار دولت رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا، ناترازی‌های گسترده برق، کاهش بیکاری و رفع مشکل اشتغال و رفع دغدغه مردم درباره مسکن را مبنای کار خود قرار دادیم و امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده‌اند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور شرایط اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشیم، اظهار داشت: بنای بنده این نیست که بگویم دولت چه وضعیتی را تحویل گرفت و در گذشته وضعیت چگونه بوده است، اما فقط در یک مورد دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم که این کسری بودجه یکی از اصل‌ترین دلایل ایجاد تورم است، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول با تولید و ایجاد منابع و درآمدهای جدید هم این کسری را رفع کردیم و هم توانستیم روند تورم را کاهشی کنیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: دولت در ادامه این روند در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز بودجه را به شکلی تنظیم و تدوین کرد که منابع و مصارف همخوانی داشته باشند تا کسری بودجه به عنوان ریشه و بستر ایجاد تورم نداشته باشیم. همچنین رشد نقدینگی به عنوان یکی دیگر از عوامل ایجاد تورم در دولت کنترل شده و پس از رسیدن به هدف ۲۵ درصد در پایان سال گذشته، در حال حاضر ۲۴ درصد بوده و در حال کاهش به رقم ۲۳ درصد است. دولت همچنین اضافه برداشت بانک‌ها را نیز مدیریت کرده و سال گذشته سه موسسه بانکی که اضافه برداشت داشتند منحل شدند و امسال نیز بنای دولت این است که اگر موسسه‌ای مقررات در این زمینه را رعایت نکند، منحل شود.

رئیسی با بیان اینکه اینطور نیست که بنده ندانم در زندگی بعضی از مردم عزیزمان چه می‌گذرد، گفت: قبل از حضور در جمع شما مردم ابتدا در مسجد ابوذر در جلسه حل مسئله و پیگیری مسائل اولویت‌دار حضور یافتم و مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده موجود در منطقه را مورد بررسی قرار دادیم و تصمیماتی برای رفع این مشکلات اتخاذ شد؛ بنای این دولت این نیست که از کنار چاله‌ها بدون چاره‌اندیشی عبور کند. ما هر کاری را که به نفع مردم باشد انجام خواهیم داد، ولو اینکه خوشایند برخی هم نباشد!

رئیس جمهور در ادامه محور دیگر کار دولت را مبارزه قاطع با فساد و مفسدان عنوان و خاطرنشان کرد: به همه مسئولین اعلام کردم و نه فقط اعلام که اقدام هم کرده‌ام؛ که هر کجا فسادی دیده شود مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد. بدانید در این دولت چنان که بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم، تبعیض، پارتی‌بازی و رشوه در همه ادارات هستیم. حتی ممکن است کسی فساد نداشته باشد، اما در جایی که قرار گرفته کارآمدی لازم را ندارد، بنای دولت این است که در این رابطه اغماض نکند و حتماً جای او را به فردی کارآمد و کسی که بتواند تحول ایجاد کند، بدهد.

رئیسی با بیان اینکه حداقل در ۹۰ مورد در این زمینه اقدام صورت گرفته که شاید همه آنها اعلام نشده باشد، گفت: بنای دولت این است که کار را به افراد کارآمد بسپارد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق گفت: این اقدام برای همه مسلمانان و آزادی‌خواهان و هم دشمنان پیام داشت؛ پیام این عملیات برای دشمنان این بود که بنای نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، مقاومت و ایستادگی در مقابل همه دشمنان است. در پاکستان نیز این مسئله را بیان کردم که شهیدان ما، امام و رهبری به ما آموختند در مقابل دشمنان باید مقاومت و ایستادگی کرد.

رئیسی افزود: این عملیات همچنین یک پیام برای دوستان انقلاب اسلامی داشت که پیام همبستگی، وحدت و اخوت بود. بدانید هر کس در دنیا به طرف ما دست دوستی دراز کند، آن را با محبت می‌فشاریم. بنای ما همکاری با همه کسانی است که می‌خواهند با جمهوری اسلامی ایران روابط سالم و سازنده داشته باشند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، این جنایات را تابلویی روشن در مقابل چشم همه جهانیان توصیف و تصریح کرد: یک وجه تابلویی که از غزه در جهان ترسیم شده نورانیت ایستادگی و مقاومت و جانفشانی است و یک وجه تاریک آن جنایت‌های بی‌نظیر، کودک‌کشی، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت از سوی رژیم صهیونیستی است که انسان شرم می‌کند مرتکبان این جنایت را انسان بنامد، چرا که آنها فقط شکل انسان هستند.

رئیسی با بیان اینکه داعیه حقوق بشر حامیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی گوش فلک را کر کرده اما آنها بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند، اظهار داشت: مگر همین کشورهای غربی تا دیروز ادعای دانش‌دوستی و احترام به دانشگاه نداشتند، پس چگونه شد که به دانشجویانی که جرم‌شان فقط دفاع از مظلومیت مردم غزه است اینچنین حمله کرده و آنها را به جرم حق‌خواهی به خاک و خون کشیدند. امروز رخدادهای جاری در غزه و رخدادهای مرتبط با آن چهره غربی‌ها و آمریکایی‌ها را رسوا کرده، اما مردم همین مناطق ۱۷ و ۱۸ از ۴۵ سال قبل دفاع از ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زدند.

رئیس جمهور در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات و مسائل مناطق شما با جدیت و سرعت پیگیری و رفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: ارتباط ما با شما به همین جلسه و دیدار محدود نخواهد بود. این از افتخارات بنده است که در هر مسئولیتی بوده‌ام رو در رو با مردم نشسته و سخنان و مشکلات آنها را شنیده‌ام. برخی به بنده ایراد می‌گیرند که چرا این همه سفر استانی می‌روم، اما روال کار بنده این نیست که بر اساس گزارش‌ها مشکلات را حل کنم، بلکه در جلسات رو در رو و بدون واسطه به دنبال شناسایی و حل مشکلات هستم؛ یقین بدانید بر عهد خود با شما مردم باقی هستم و باقی خواهم ماند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند / حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق در میدان باشد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است