Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:39:40 GMT

کاهش ۲۲ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۹۰۶۴

کاهش ۲۲ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین سال زراعی گذشته ۲۲ درصد کاهش بارندگی دارد.

وی عنوان کرد: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین بلند مدت دوره مشابه ۳۳ درصد کاهش بارندگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری نسبت به سال زراعی کامل ۳۴ درصد کاهش بارندگی دارد.

وی تاکید کرد: میانگین وزنی بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری ۳۸۵ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 5223566

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارندگی شهرکرد انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا شیراز اردبیل ایلام مجلس شورای اسلامی بارندگی سال زراعی جاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان

ناظر گمرکات خوزستان، گفت: میزان صادرات در یک ماهه امسال یک میلیون و ۶۶۶ هزار تن به ارزش ۵۲۳ میلیون دلار بود که به لحاظ وزنی ۲۴ درصد و ارزشی ۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بهروز قره‌بیگی، اظهار داشت: میزان درآمد گمرکات خوزستان در یک ماهه امسال 19 هزار و 879 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل از آن 30 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: میزان صادرات به کشور عراق به عنوان یکی از اهداف راهبردی تجاری استان در مدت یاد شده به میزان 674 هزار تن به ارزش 198 میلیون و 788 هزار دلار بوده که از نظر وزنی 75 درصد و ارزشی 311 درصد رشد داشته است.

قره‌بیگی اظهار کرد: میزان واردات از گمرکات استان نیز در همین مدت یک میلیون و 326 هزار تن به ارزش 628 میلیون دلار بوده که از نظر وزنی 87 درصد و ارزشی 55 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل گمرک اهواز افزود: تعداد مسافران ورودی از مرزهای شلمچه، چذابه و فرودگاه اهواز و مرز دریایی خرمشهر در یک ماهه امسال 118 هزار نفر و تعداد خروجی 177 هزار نفر ثبت شده است.

به گزارش تسنیم، خوزستان به واسطه داشتن هفت بندر تجاری و 2 مرز خاکی سومین استان در امر صادرات و دومین در واردات کشور است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • کم آبی در کمین لرستان/ بارش‌های پرتکرار هم حریف خشکسالی نشد