Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:27:08 GMT

سردیس مؤسس و پیشکسوت باشگاه سپاهان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۹۱۷۱

سردیس مؤسس و پیشکسوت باشگاه سپاهان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ساکت در آیین رونمایی از سردیس مرحوم محمود یاوری و مرحوم محمود حریری در ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: استانداردها توسط مردان بزرگ شرکت فولاد مبارکه و مدیران محترم سال‌های ماضی باشگاه فولاد مبارکه و مدیران و معاونین این مجموعه به خدمت ورزش ملی و بین‌المللی کشور در آمده اما افتخار ویژه‌ای بر سینه ورزشگاه نقش‌ جهان می‌درخشد و آن تندیس مرد بزرگ بین‌المللی انقلاب اسلامی، بزرگ مرد مبارزه با تروریسم، قهرمان انقلاب بین‌المللی اسلامی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است که همچون نگینی در نقش جهان برای همیشه به امانت نهاده شده و پیام برادری، تلاش، غیرت و همت را به ورزشکاران شایسته ما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: بسیار خرسندم که به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همچنین از طرف مدیر عامل فولاد مبارکه که نقش اساسی را ایشان و دیگر مدیران عامل شرکت در تکمیل این پروژه داشتند و اکنون نیز همت کرده‌اند تا بتوانند با کمک اداره کل ورزش و جوانان قسمت‌های دیگر این دهکده را کامل کنند و همچنین به نمایندگی از تمامی مسؤولان و مدیران و معاونین باشگاه فولاد خدمت پیشکسوتان و چهره‌های فرهیخته و خانواده استاد حریری وخانواده استاد محمود یاوری، صمیمانه سپاسگزار باشم.

وی افزود: مدیران عامل سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آقایان هاشم‌ رضایی، تابش، ترابیان، نیکفر، طاهری، باقریان، خلیلیان، رحیمی، فرود احمدی و تاج بدون شک در مسیر موفقیت‌های مختلف این باشگاه نقش برجسته دارند و از حضور جمعی از این عزیزان صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

ساکت با اشاره به مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه اصفهان نماد عینی انجام مسؤولیت‌های اجتماعی است، این شرکت در کنار تلاش سخت برای مبارزه با تحریم و استقلال اقتصادی، به ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی نیز می‌پردازد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: در جای‌جای شرکت فولاد مبارکه برای تولید و استقلال صنعتی تلاش می‌کنند و با آنان که خودکفایی و تولید ملی را هدف گرفتند مقابله می‌کنند؛ مدیرعامل شرکت مجموعه پرتوان زیر تیغ شدید تحریم  ایستاده است و در خط مقدم مبارزه با وابستگی تلاش می‌کند و با کسانی ‌که استقلال اقتصادی کشور را هدف گیری کرده مبارزه می‌کند و بزرگ‌مردانه تلاش می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: شرکت فولاد مبارکه نماد عینی انجام مسؤولیت‌های اجتماعی است، پشتیبان بزرگ سلامت در سراسر کشور، تامین کننده اکسیژن همه بیمارستان‌های حاضر در خط مبارزه با کرونا، امروز در قالب مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه سازماندهی پیدا می‌کند؛ حمایت از ورزش همگانی، حمایت از آموزش و پرورش، حمایت از زندانیان بی‌گناه جرایم غیرعمد، کمک در گسترش بهداشت عمومی و ده‌ها موضوع دیگر بخشی از مسؤولیت‌های اجتماعی است.

ساکت در پایان گفت: فولاد مبارکه بر اساس اندیشه‌های راهبردی هیات مدیره خود تلاش می‌کند و بسیار مفتخر هستیم که امروز در جمع عزیزان و میهمانان گرامی هستیم، به احترام تک‌تک عزیزان و قهرمانان بزرگی که امروز اینجا حضور دارند، جمعی از اعضای کادر فنی، آقایان نویدکیا و مرزبان و دیگر عزیزان به نمایندگی آمده‌اند تا بگویند همه ما به احترام استاد حریری و استاد یاوری به پا می‌خیزیم.

به گزارش فارس، در این مراسم که از سردیس مرحوم محمود حریری، بنیان‌گذار باشگاه سپاهان و مرحوم محمود یاوری، پیشکسوت این باشگاه رونمایی شد. چند تن از پیشکسوتان فوتبال اصفهان از جمله رسول کربکندی، حسین چرخابی و کادر فنی فعلی تیم بزرگسالان این باشگاه مانند محرم نویدکیا، محمود کریمی و مجید بصیرت حضور داشتند. در این مراسم همچنین مسؤولان سیاسی و هنری استان نظیر بانکی‌پورفرد نماینده  مردم اصفهان در مجلس و چند تن از مدیران کل استان حضور داشتند.

انتهای پیام /۶۳۱۲۶/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا ساکت محمود یاوری اصفهان حریری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مسؤولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه مرحوم محمود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

با صعود سپاهان، این تیم در کنار تراکتور، چادرملو، ملوان، هوادار، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899965

دیگر خبرها

  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد