Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود و با ۱۹۸۰ مجوز استخدامی برای مراکز آموزش عالی موافقت شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه شنبه ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۲۲ خردادماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دفترچه راهنمای شرکت در این آزمون همزمان با شروع ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق آن و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

طبق اعلام وزارت علوم، سازمان اداری و استخدامی کشور درحال حاضر با ۱۹۸۰ مجوز استخدامی برای مراکز آموزش عالی موافقت و سازمان برنامه نیز بودجه ۱۹۵۰ مجوز استخدامی را تامین اعتبار کرده است.

 

گفتنی است؛ آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدامی وزارت علوم جذب نیرو سازمان سنجش مجوز استخدامی وزارت علوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب، ساعت ۹ صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

بالغ بر ۱۹ هزار نفر در چهار رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس