Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: مهمترین تکلیف امروز مردم خلق حماسه اقتدار آفرین و دشمن‌شکن در صحنه انتخابات ۲۸ خردادماه جاری است.

وی افزود: انتخابات پیش رو فرصتی برای فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور است و همه باید از شجره طیبه انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی ریشه در قرآن، اهل بیت (ع)، غدیر و عاشور دارد باید همه برای حفظ این شجره و تقویت روز افزون آن تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف آبادی بیان کرد: انتظار است مردم علاوه بر حضور گسترده در انتخابات پیش رو به مسئله مهم انتخاب فرد اصلح توجه ویژه داشته باشند و امید است دولت منتخب نیز همه توجه و تلاش خود را برای افزایش بیشتر عزت کشور، حل مشکلات اقتصادی، معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان به کار گیرد.

وی عنوان کرد: مردم باید در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری بار دیگر عهد و پیمان خود را با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا به رخ جهانیان بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هر فردی که عهده دار ریاست جمهوری اسلامی ایران شود باید در مسیر امام و رهبری گام بردارد و پرچم ایران را در دنیا با عزت به اهتزاز درآورد.

دری نجف آبادی اضافه کرد: دولت جدید باید ظرفیت ها و توانمندی های مهم داخلی را مورد توجه قرار دهد و به مشکلات مردم به معنای واقعی رسیدگی کند.

در حال به روزرسانی...

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه استان مرکزی انقلاب اسلامی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تلفیق اماکن ادبی در کنار نمایشگاه کتاب ظرفیت فعال‌سازی گردشگری ادبی را دارد
  • برداشت از فاز ۱۱ تا پایان دولت به ۳۰ میلیون متر مکعب می رسد
  • ضرورت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد