Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان الله خدمتگزار روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادوار گذشته انتخابات شوراهای اسلامی روستا بیشتر مباحث قومی مطرح بود در حالی که رای به نامزدهای توانمند و دارای برنامه، مسیر توسعه و عمران این مناطق را شتاب می بخشد.

وی ادامه داد: با توجه به سرمایه‌گذاری دولت در مناطق روستایی، شوراهای اسلامی روستا باید بر اساس قوانین بالادستی و قوانین داخلی زمینه مشارکت مردم را در طرح‌های عمرانی و برنامه های مختلف فراهم نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خوشاب گفت: جذب اعتبارات دولتی برای مناطق روستایی نیارمند همراهی و مشارکت مردم و ارائه طرح‌های جامع از سوی شوراهای اسلامی و دهیاران است.

وی افزود: همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در نشست‌های ایده پردازی وتصیمم سازی خود تنها اکتفا به منابع دولتی و قانون مالیات بر ارزش افزوده ننمایند بلکه باید با استفاده از ظرفیت مناطق خود و مشارکت بخش خصوصی زمینه توسعه روستا را فراهم نمایند.

خدمتگزار ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات همچون دوره‌های پیشین، علاوه بر ضمانت اقتدار انقلاب، سبب ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی می شود.

وی گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و امن در شهرها، بخش‌ها و روستاهای شهرستان خوشاب اندیشیده شده است.

این شهرستان دارای ۷۰ روستا است و ۳۲ هزار نفر معادل ۸۶ درصد جمعیت خوشاب ساکن روستاها هستند.

شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب به مرکزیت سلطان آباد، در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوشاب توسعه روستایی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوشاب انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خوشاب توسعه روستایی اخبار کنکور شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد