Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تورج همتی در خصوص پسماندهای روستایی نیز گفت: در طرح جامع پسماند استان به موضوع پسماندهای شهری پرداخته شده است، شهرداری‌ها تقاضا کردند که موضوع مطالعات مدیریت پسماندهای روستایی نیز به این طرح اضافه شود.

همتی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند، مطالعات پسماند روستایی را انجام می‌دهد، افزود: روستاها درخواست زباله گاه داده‌اند، اما به آنان گفته شده که باید طبق طرح جامع پسماند استان عمل کنند و حال آنکه هنوز این طرح نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرار بود که سازمان مدیریت پسماند مطالعات پسماند روستایی را کامل کند اما اتمام این مطالعات و نهایی شدن آن زمان می‌برد لذا تا آن زمان باید برنامه‌ای برای مدیریت پسماند روستایی در خراسان رضوی تدوین شود.

همتی افزود: لازم است که روستاهای دارای جمعیت بیش از سه هزار نفر که اغلب تبدیل به شهر شده‌اند، ملزم به طراحی و اجرای محل دفن زباله‌هایشان شوند؛ باقی روستاها نیز متناسب با جمعیتشان، از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست مورد ارزیابی اولیه قرار گیرند که میزان نیاز آنها به محل دفن زباله چقدر است.

کد خبر 5223624

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی پسماند انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا شیراز اردبیل آتش سوزی ایلام مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری