Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه از برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شوراهای شهر در شاهین‌شهر و پیش‌بینی ۱۲۲ شعبه اخذ رأی ثابت و چهار شعبه سیار در انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد.

اسفندیار تاجمیری، در گفت‌وگو با ایسنا، انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دانست و با تأکید بر لزوم صیانت از ماهیت و اصل انتخابات، اظهار کرد: با پیگیری‌های هیات اجرایی بر اساس روز شمار انتخابات در راستای بهره‌مندی از امکانات به‌ روز و با حمایت ستاد انتخابات استان در وزارت کشور و هیئت نظارت مرکزی، انتخابات شوراهای شهر به صورت تمام الکترونیک در شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود، اما انتخابات شورای روستایی و ریاست جمهوری الکترونیکی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به همکاری بیش از  سه هزار نفر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، افزود: در شاهین‌شهر و میمه ۱۲۲ شعبه اخذ رأی ثابت و چهار شعبه سیار پیش‌بینی شده که سه شعبه در بخش مرکزی و یک شعبه در بخش میمه فعال خواهد بود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه احتمال تأیید صلاحیت برخی از داوطلبان در راستای پیگیری‌ها از هیئت مرکزی نظارت در تهران وجود دارد، تصریح کرد: از مجموع ۲۲۴ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در شهرستان ۱۳۰ داوطلب حوزه شهری با یکدیگر برای ۳۲ کرسی شورای شهر رقابت می‌کنند.

تاجمیری، ادامه داد: از مجموع ۱۰۷ داوطلب شوراهای روستا ۴۸ نفر در روستاهای مرکزی و ۵۹ نفر در روستاهای بخش میمه، برای تصاحب ۴۸ کرسی شورای روستایی، رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شاخصی در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و توسعه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: از الزامات انتخابات مشارکت‌جویی، رقابت‌پذیری و شایسته گزینی بوده و این مهم تنها با رعایت اصول قانونی و اخلاقی نظیر تأکید بر وحدت و همبستگی ملی، تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی، التزام به قانون و مقررات انتخابات، پرهیز از تحریک احساسات قومی مذهبی و تقسیمات کشوری، ورود نکردن به مباحث حاکمیتی دارای طبقه‌بندی و ندادن وعده‌های غیرعملی و پوچ محقق می‌شود.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اولویت سلامت عمومی از کاندیدهای شوراهای شهر و روستا خواست با رعایت شیوه‌نامه پانزده‌گانه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای فعالیت‌های انتخاباتی اجتماعات حداقلی و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی و رسانه‌ای را سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار دهند.

تاجمیری، با تأکید بر برگزاری انتخابات سالم و حفظ حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان، افزود: دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر با هماهنگی امور اجرایی انتخابات و امور شهری و شوراهای فرمانداری، دوره‌های آموزشی برای داوطلبان برگزار می‌کند. همچنین در راستای برگزاری هرچه بهتر و قانون‌مدارانه انتخابات شوراهای شهر و روستا نشست هماهنگی و توجیهی کاندیداهای شوراهای شهری با مسئولان شهرستان، متولیان برگزاری انتخابات و بخش‌های اجرایی و نظارتی در شاهین‌شهر برگزار شده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات الکترونیکی انتخابات ۱۴۰۰ استانی شهرستانها استانی سیاسی انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات شوراهای شهر شاهین شهر و میمه شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست