Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاستی در کشور با ایجاد نارضایتی، مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام جواد نیک بین در اخطاری مستند به اصل سوم قانون اساسی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بانیان وضع موجود را مخالفان تصویب FATF می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که آدرس غلط به مردم می‌دهند و باعث می‌شوند تحریم‌ها به مردم بیشتر فشار بیاورد و موجب اذیت و آزار آنها شود.

وی اضافه کرد: سیاستی در کشور مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کند سیاستی که نارضایتی در بخش‌های مختلف به وجود می آورد که مردم ناامید شوند، اما مردم با حضور به موقع خود این امید را در دل دشمنان خارجی و داخلی از بین می‌برند.

نیک‌بین با اشاره به ارائه‌ گزارش وزیر نیرو در مورد خاموشی‌های اخیر نیز اظهار کرد: آدم سیر، گرسنه را دیوانه فرض می‌کند. آقای اردکانیان توضیحاتی در مورد قطعی برق داد ولی چه راهکار عملی در دستور کار دارند؟ آیا رواست که شش – هفت ساعت چاه موتور برق قطع شود؟ یا بیمارستان در میانه یک عمل جراحی با مشکل خاموشی مواجه شود؟ کدام ژنراتور را به مدار آوردید و برق را مدیریت کردید؟ متاسفانه هم در مدیریت زمانی قطعی برق دچار مشکل هستیم و هم در تولید برق تدبیر لازم صورت نگرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطع برق مجلس یازدهم انتخابات ۱۴۰۰ استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات عصر امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور در خبرگزاری تسنیم با خبرنگاران به گفت‌وگو پیرامون آخرین اخبار انتخاباتی نشست.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور 24 مرداد 1402 طی حکمی شاهچراغی استاندار سابق قم را به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح