Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته چلسی با پیروزی مقابل منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا فتح کرد. چلسی پس از برکناری فرانک لمپارد و آمدن توماس توخل به یکی از قدرت‌های اروپایی بدل شد و توانست اولین شکست پپ در فینال لیگ قهرمانان اروپا را رقم زند.

چلسی در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی با تیم‌های سویا، کراسنودار و رن همگروه بود و در مراحل حذفی توانست تیم‌های اتلتیکومادرید، پورتو و رئال مادرید را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در این رقابت تنها یک شکست را تجربه کرد که آن هم به بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو بازمی‌گردد.

مهدی طارمی با سوپرگل خود مقابل چلسی، پورتو را پیروز میدان کرد، اما این تیم نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

چلسی در مجموع مرحله گروهی و حذفی تنها ۴ گل دریافت کرد.

گل فوق العاده طارمی مقابل چلسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه چلسی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی حاشیه ورزش لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند

هرچند دشوار به نظر می رسد اما ده روسی به بازی برگشت مقابل لورکوزن امیدوار است.

در آستانه دیدار بایرلورکوزن و آاس رم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی جالوروسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

این بسیار مهم است که ما به دنبال گل باشیم. هفته گذشته، آنها به خوبی از فضاها استفاده کردند. با وجود اینکه روحیه تیم ما ضعیف بود، اما بازهم جنگیدیم و در چندین موقعیت به گل نزدیک شدیم.

بدیهی است که برگرداندن نتیجه بسیار دشوار خواهد بود، آنها در این فصل شکست نخورده اند. اما ما باید باور داشته باشیم که تا آخرین ثانیه ممکن است به گل برسیم، درست همان کاری که در بازی رفت انجام دادیم.

من می دانم که می توانم به بچه ها اعتماد کنم و می توانیم یک شاهکار خلق کنیم. نیاز به قدرت ذهنی و صبر داریم و البته می دانیم فرصتی برای کوچکترین اشتباه وجود ندارد.

لورکوزن تیم خاصی است زیرا در 47 بازی اخیر هرگز شکست نخورده است، حتی مقابل تیم هایی که امشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند (بایرن مونیخ) و تیمی که دیروز به فینال رسید (دورتموند).

در این 47 بازی، تیم های زیادی به شکست دادن آنها نزدیک شده بودند و حتی خطر حذف در لیگ اروپا را نیز داشتند. ما باید یک بازی عالی انجام دهیم و آنگاه امیدوار باشیم شب شکست لورکوزن فرا برسد. قطعا با بهترین ترکیب ممکن به زمین خواهیم رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند
  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • سانچو و ماتسن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و چلسی دور از اروپا
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد