Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:56:59 GMT

برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد ورامین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۰۱۶۵

برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد ورامین اعلام شد

ایسنا/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران جزئیات برنامه ها و مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح یکشنبه ۹ خرداد ماه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد شهرستان ورامین بیان کرد: ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام راحل یکی از تلخ ترین روزهای صفحات تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد و امام خوبی ها از میان ما پر کشید ویادآوری این روز و ذکر سیره و روش زندگی این مرد بزرگ برای مردم ما درس آموز و نشان دهنده مسیر راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۵خرداد جرقه شروع نهضتی بزرگ برای ایران ستم دیده از نظام شاهنشاهی بود که مردم آن خسته از جور ستم و بی عدالتی خواستار پیوند خوردن اسلام با دگرگونی صورت گرفته شدند و در این آغاز همیشه نام یک دیار ممتاز و بی بدیل بوده است و مردم دشت ورامین با لبیک گویی به امام خود سند این ولایتمداری را بنام خود ثبت کرده اند.

محمودی در خصوص برنامه های بزرگداشت این دو مناسبت مهم در شهرستان ورامین اظهار کرد: اگر چه امسال هم در شرایط ویژه کرونا قرار داریم اما با رعایت دستور العمل های بهداشتی برنامه های پیش بینی شده به لحاظ اجرایی در قالب نگاه بصیرتی، شناخت راه و روش امام راحل، شهدای ۱۵ خرداد و از همه مهمتر آگاه نمودن مخاطبان جهت انتخابات پیش رو در ۲۸ خرداد می باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه های پیش بینی شده جهت این دو رویداد را به شرح زیر اعلام نمود:

برگزاری نشست ویژه بانوان روز دوشنبه ۱۰ خرداد در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نشست پیشگامان انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی(ره) سه شنبه ۱۱ خرداد با سخنرانی جناب آقای اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرداد در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

مراسم کارگری چهارشنبه ۱۲خرداد در منطقه صنعتی خیرآباد

برپایی نمایشگاه آثار و اسناد ۱۵خرداد و سخنران حجت الاسلام تقوی رئیس فراکسیون روحانیت مجلس در حسینیه بنی فاطمه ورامین

تجلیل از مدافعان سلامت و بزرگداشت قیام ۱۵خرداد در بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح

مراسم یادواره شهدای ۱۵خرداد با محوریت شهیدان طباطبایی و عرب مقصودی در زادگاه این دوشهید روستای محمدآباد عربها با سخنرانی سردار حسن فرقانی و مداحی برادر محسن عراقی روز پنجشنبه ۱۳خرداد 

مراسم یادواره شهدای ۱۵خرداد با محوریت شهید حسن خانی در زادگاه این شهید روستای جعفرآباد اخوان روز پنجشنبه ۱۳خرداد با سخنرانی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مداحی حاج مرتضی طاهری

مراسم گلباران قتلگاه شهدای ۱۵ خرداد روز جمعه ۱۴ خرداد در پل باقرآباد (مقتل شهدای 15خرداد) با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان قرچک

برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در نمازهای جمعه

برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام وشهدای ۱۵ خرداد در مسجد آبباریک بعد از نماز مغرب وعشا

مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد روز شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه و مداحی حاج سعید حدادیان در مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین

برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در مصلی ورامین روز یکشنبه ۱۶ خرداد با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران 

وی در پایان با دعوت از آحاد مردم جهت حضور در مناسبت های مهم خرداد ماه اعلام کرد: برای اولین بار ساخت کلیپ ۱۵ دقیقه ای درجه الف صدا و سیما با موضوع نقش مردم ورامین در ۱۵ خرداد و محکومیت فتنه انجام شده و مستندی دیگر با محوریت شهید حسن خانی از شهدای ۱۵ خرداد و ساخت سرودی فاخر با همین موضوع به همراه پخش از رسانه ملی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهدای ۱۵ خرداد ورامین سالگرد ارتحال امام خمینی ره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهدای ۱۵ خرداد ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌

ایسنا/قم برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از امروز تا جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه شرح زیارت امین الله با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا با نوای سید حسین جعفری نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میردامادیان و قرائت دعای ندبه با نوای اسلام میرزایی دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام احمد قاسمی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محسن صبوری و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدعلی بخشنده برگزار و هر روز بعد از نماز عصر نیز زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) قرائت می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور برگزار می‌شود و شنبه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدی شاهرودی به عنوان کارشناس مسائل اعتقادی، یکشنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام محمد حسین فلاح زاده به عنوان کارشناس احکام، دوشنبه با اجرای امیدواریان و حضور حجت الاسلام علی اصغر همتیان به عنوان کارشناس سبک زندگی اهل بیت(ع)، سه‌شنبه با اجرای توفیقی و حضور حجت الاسلام محمدرضا اعوانی به عنوان کارشناس نهج البلاغه، چهارشنبه با اجرای حبیبی و حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان به عنوان کارشناس سیره شهدا، پنج شنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت الاسلام رستم نژاد به عنوان کارشناس تفسیر قران و جمعه با اجرای حیدری و حضور حجت الاسلام محمدصابر جعفری به عنوان کارشناس مهدویت برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سید علیرضا تراشیون، غلامرضا قاسمیان، محمد حاج ابوالقاسم، سید حسین مؤمنی، حامد کاشانی، بندانی نیشابوری و مرتضی آقاتهرانی برگزار می‌شود و پنج‌شنبه و جمعه آقایان ابوذر بیوکافی و عباس حیدرزاده مداحی خواهند کرد.

 به گزارش ایسنا، پنجشنبه عصر زیارت آل یاسین با نوای حسین اردستانی و پنجشنبه‌شب قرائت دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده قرائت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)