Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسپا از کسانی که قطعا و به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می‌کنند، درباره رای آن‌ها به نامزد‌های مختلف می‌پرسد که پاسخ‌ها به شرح زیر است: رئیسی ۴۳/۹ درصد، رضایی ۳/۷ درصد، جلیلی ۱/۸ درصد، قاضی‌زاده و همتی ۱ درصد، مهرعلیزاده ۴ دهم درصد و زاکانی ۲ دهم درصد.

ایسپا در نظرسنجی خود به تاریخ ۵ و ۶ خرداد از مردم پرسیده به کدام‌یک از نامزد‌ها به هیچ وجه رای نمی‌دهید؟

پاسخ‌دهندگان اجازه داشته‌اند بیشتر از یک نفر را معرفی کنند و در میان پاسخ‌دهندگان هنوز مردد هستند، ۹/۲ درصد گفته‌اند رئیسی، ۱۹/۲ درصد سعید جلیلی، ۲۰/۳ درصد قاضی‌زاده هاشمی، ۲۱/۷ درصد علیرضا زاکانی، ۲۲/۹ درصد مهرعلیزاده، ۲۳/۵ درصد محسن رضایی و ۲۸ درصد عبدالناصر همتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان پاسخ‌دهندگان هم که قطعا و به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می‌کنند، رای‌های منفی (به هیچ وجه به این یا آن نامزد رای نمی‌دهند)، این‌گونه است: رئیسی ۴/۵ درصد، جلیلی ۱۹/۱ درصد، قاضی‌زاده ۲۰/۵ درصد، محسن رضایی ۲۱/۱ درصد، علیرضا زاکانی ۲۱/۸ درصد، مهرعلیزاده ۲۴/۲ درصد، همتی ۲۹/۸ درصد.

ایسپا از کسانی که قطعا و به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می‌کنند، درباره رای آن‌ها به نامزد‌های مختلف می‌پرسد که پاسخ‌ها به شرح زیر است: رئیسی ۴۳/۹ درصد، رضایی ۳/۷ درصد، جلیلی ۱/۸ درصد، قاضی‌زاده و همتی ۱ درصد، مهرعلیزاده ۴ دهم درصد و زاکانی ۲ دهم درصد.

کسانی که هنوز مردد هستند، اگر شرکت کنند به این ترتیب رای می‌دهند: ۳۸/۵ درصد رئیسی، ۳/۴ درصد رضایی، ۱/۸ درصد جلیلی، ۱/۶ درصد همتی، ۱ درصد قاضی‌زاده، ۸ دهم درصد مهرعلیزاده و یک دهم درصد زاکانی./کیهان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: قاضی زاده دهم درصد ۱ ۸ درصد ۵ درصد ۱ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

روزنامه کیهان نوشت: با ناهنجاری و تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!

با ناهنجاری‌ها و تخلفات باید طبق قانون مصوب مجلس برخورد شود و این تخلف چه از من متخلف موتور‌سوار صورت گرفته باشد یا یک سارق و یا یک کاسب و یا یک خانم که به کشف حجاب اقدام نموده است. با تخلف باید برخورد متناسب قانونی شود و الا در کشور سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف