Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارس حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سید محمد حسینی، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در نامه‌ای به بهادر امینیان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی گروه‌های افراطی در کشور افغانستان آمادگی خود را جهت اعطای بورسیه تحصیلی به وابستگان درجه ۱ شهدای مدرسه سید الشهدای کابل اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن نامه رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر امینیان

 با اهدای سلام؛ 

احتراما در پی اقدام تروریستی گروه‌های افراطی در کشور افغانستان و شهادت جمعی از کودکان و مردم بی دفاع و مظلوم افغانستان در واقع تروریستی مدرسه سیدالشهدا این دانشگاه ضمن محکوم نمودن این اقدام غیر انسانی و وحشیانه آمادگی خود را جهت اعطای بورسیه تحصیلی و دکترای تخصصی برای وابستگان درجه ۱ شهدای واقعه تروریستی مذکور اعلام می دارد. 

لذا خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی خبر فوق نسبت به معرفی افراد واجد شرایط تایید مدارک ایشان و ارسال به دانشگاه مذاهب اسلامی اقدام لازم مبذول گردد. 

یادآور می شود دانشگاه مذاهب اسلامی با هدف تقریب بین مذاهب اسلامی از دانشجویان تشیع و اهل سنت داخل و خارج از کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دانشگاه مذاهب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در همه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: طبق این فراخوان همه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در همه مقاطع می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

وی بیان کرد: همه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

کد خبر 6090126

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل