Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام وکیل سوشا مکانی، پرسپولیس در خطر کسر امتیاز است

پآرش شکر ریز، وکیل سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس، از مهلت رو به پایان سرخپوشان پایتخت برای پرداخت بدهی‌های دروازه بان سابق تیمشان خبر داد.

به گزارش طرفداری، آرش شکر ریز وکیل سوشا مکانی درباره وضعیت شکایت دروازه بان سابق پرسپولیس از سرخپوشان پایتخت به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:

نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ به باشگاه پرسپولیس مهلت داد تا بدهی‌ها را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

همچنین رییس هیات مدیره، مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در روز ۲۰ اسفند سال گذشته  برگه‌ای را امضاء کردند. آنها  لیست همه طلبکاران را قبول کردند و  متعهد شدند که تا تاریخ ۱۷ خرداد ماه بدهی‌ها را پرداخت کنند که تا امروز بدهی‌ها را تسویه نکرده‌اند. بعد از مهلت تعیین شده همه مجازات‌ها، جریمه‌ها و حتی کسر امتیاز هم شامل باشگاه پرسپولیس می‌شود و مدیران این باشگاه سنگین ترین  جرایم حتی کسر امتیاز را هم  قبول کرده‌اند.  

 پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن بدهی ها با کسر امتیاز مواجه می شود 

شکر ریز بیان کرد:

اگر باشگاه پرسپولیس تا ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ بدهی‌ها را پرداخت نکند با کسر امتیاز مواجه می‌شود. مدیران باشگاه پرسپولیس قبول کردند  که در صورت پرداخت نکردن بدهی‌های سنگین جرایمی از جمله کسر امتیاز شامل حال این باشگاه شود. پرونده را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنند و ۳ الی ۶ امتیاز از باشگاه پرسپولیس کسر می‌کنند.  

وکیل سوشا مکانی گفت:

مدیر باشگاه پرسپولیس من نیستم و اینکه پرسپولیسی‌ها ۳ ماه وقت گرفتند که در این مدت بدهی‌ها را پرداخت کنند، اما تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند. باشگاه پرسپولیس شماره حساب اعلام کرده است تا هواداران کمک مالی کنند. فکر می‌کنم در مجموع بدهی‌های پرسپولیس ۱۵، ۱۶ میلیارد تومان است که ۳۰ الی ۳۲ نفر طلبکار دارند. مهمترین بدهی پرسپولیس به باشگاه پدیده مشهد در مورد مبلغ رضایتنامه یحیی گل محمدی، حدود ۹ میلیارد تومان  است و این باشگاه ۶، ۷ میلیارد دیگر نیاز دارد تا همه بدهی‌ها را تسویه کند. من به عنوان هوادار به سامانه باشگاه پرسپولیس پول ریختم و تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون جمع آوری شده است.  

هواداران باید زودتر کمک مالی کنند تا مبلغ بدهی‌ها تامین شود 

شکر ریز بیان کرد:

در دور جدید برای پروانه حرفه‌ای راستی آزمایی می‌کنند و اگر بدهی‌ها پرداخت نشود پروانه حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس صادر نمی‌شود. هواداران باید زودتر کمک  کنند تا این مبلغ بدهی‌ها تامین شود تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.  

وکیل سوشا مکانی درباره اینکه مبلغ بدهی به دروازه بان سابق پرسپولیس چقدر است، گفت:

سوشا مکانی مبلغ  ۷۹۵ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که با هزینه رسیدگی کمیته بدوی حدود ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود. شایان مصلح مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد.  

او گفت:

بعضی‌ها کمک مالی هواداران پرسپولیس را مسخره کردند، اما به نظرم ایده خوبی است. اگر ۲۰ میلیون هوادار نزدیک به ۵۰ هزار تومان کمک مالی کنند در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان  می‌شود. در کشور‌های آلمان و اسپانیا در زمان برگزاری جشن رونمایی پیراهن باشگاه‌ها برای فصل جدید، هواداران کمک‌های خود را به باشگاه  مدنظر خود می‌دهند و این موضوع عجیب و غریبی نیست.

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! خوش به حال اسکوچیچ؛ لیگ برتری های تیم ملی دو برابر شدند مهدی طارمی: چلسی شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نبود نامزد پیرلو: نامزدم مثل الگری نیست، عزت نفس بالایی دارد! در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ یک فکت به سود چلسی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بدهی ها را پرداخت باشگاه پرسپولیس دروازه بان سابق وکیل سوشا مکانی کسر امتیاز کمک مالی شکر ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها

  احمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در کل کشور۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند. وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تاخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تامین اجتماعی، بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند. احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است. وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به اذر پارسال بوده آنهم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیرو‌های مسلح نیز به همین صورت است. احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیر خشک ندارند. وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه