Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا خزائلی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در استان قزوین آثار تاریخی متعددی وجود دارد که برای حفاظت و نگهداری از آنها به امکانات و لشگری عظیم نیاز است و بهره‌مندی از ظرفیت و فرصت پدافند غیرعامل برای صیانت از داشته‌های تاریخی و کاهش آسیب‌‎پذیری این آثار ارزشمند بسیار اثربخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در راستای این طرح تهدیدها،فرصت‌ها، نقاط ضعف و قوت حوزه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل سرای سعدالسلطنه با دخالت عوامل انسانی یا غیرانسانی توسط دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر تهران با همکاری این اداره‌کل و سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین تهیه و تا آبان‌ماه سال جاری هم‌زمان با هفته پدافند غیرعامل آماده شود.

این مسوول همچنین گفت: طرح مطالعاتی تهیه شده در برنامه های حفاظتی این بنای بزرگ تاریخی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کاروانسرای سعدالسلطنه معروف به سرای سعدالسلطنه و یکی از بناهای دوره قاجاریه و از اماکن گردشگری مهم قزوین به شمار می رود.

این مجموعه با ۲۳۰ حجره و دارای چندین راسته، که در کنار مجموعه بازار سنتی قزوین قرار دارد در اوایل دهه ۹۰ از سوی شهرداری مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و از آن پس به عنوان بازار صنایع دستی مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل مدیریت بحران قزوین میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل مدیریت بحران قزوین پدافند غیر عامل مدیریت بحران قزوین میراث فرهنگی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین