Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز یکشنبه مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال ایران با حضور «جعفر آهنگران»  رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و «شهاب‌الدین عزیزی خادم»  رییس فدراسیون فوتبال در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه با حضور اصحاب رسانه و پس از تلاوتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم «احسان قاضی‌زاده هاشمی» و «مهدی فروردین»  نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم حاضر بودند.

«مهدی فروردین»  رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: همه کاملا واقف هستید ورزش امروز یک ظرفیت در کشور است و فوتبال پدیده‌ی خاص‌تری نسبت به ورزش‌های دیگر است. خدا را شکر امروز تیم ملی بدون دغدغه در کیش اردو زده و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در ادامه افزود: از مسوولان جزیره کیش به عنوان نماینده‌ای از مجلس تشکر می‌کنم که بستر مناسب برای تیم ملی فراهم شد. اصحاب رسانه هم به عنوان یار دوازدهم کنار ما بودند. به ناحق میزبانی از ما گرفته شد و به بحرین داده شد اما در چنین فضای ناعادلانه‌ای همچنان ملی‌پوشان می‌توانند موفق شوند. این تفاهم‌نامه بسیار مفید خواهد بود. این یک تفاهم‌نامه برد – برد است.

«احسان قاضی‌زاده هاشمی»  نماینده مجلس شورای اسلامی هم خاطرنشان کرد: آرزوی توفیق برای فدراسیون فوتبال و عزیزی خادم دارم. بنده در این ایام، ایام پرکار و پرمشغله‌ای داریم.  

وی بیان داشت: حجم کارهای انتخاباتی بالاست و خیلی زود کیش را ترک می‌کنم. فقط خواستیم قبل از اعزام تیم ملی به بچه‌ها خداقوت بگوییم تا با روحیه‌ی مضاعف و با کمک‌هایی که شده بتوانند با روحیه‌ای خوب به مسابقات کلیدی و حساس مقدماتی جام جهانی اعزام شوند. این تیم فردا (دوشنبه) با شرایطی که می‌دانید اعزام می‌شود. به هر دلیلی در دوره قبل از عزیزی خادم میزبانی کسب نشد و ما تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم همین خداقوت بود. این بر حسب وظیفه و علاقه ما به فوتبال است.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: وظیفه حداکثری ما کمک به ورزش و پشتیبانی از آن است. ورزش را به عنوان علاقه کل مردم می‌پنداریم. کاری که منطقه آزاد کیش انجام داده هم قابل توجه است و جای تقدیر دارد. در بحرین به چهار برد احتیاج داریم. باید روحیه بدهیم و تلاش کنیم. اگر تیم ملی به مرحله بعد صعود کرد جشنی بزرگی برگزار کنیم. انشالله تیم ملی با دست پر از مصاف بحرین برگردد.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش فدراسیون فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی تیم ملی تیم ملی سازمان منطقه آزاد کیش فدراسیون فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس