Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری کل استان تهران، بابک ترکی رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با اشاره به اقدامات دستگاه قضائی به منظور احیا کارخانه شیر وارنا اظهار کرد: این شرکت در سال ۸۶ توسط مرحوم توکلی با هدف گذاری هزار تن در روز تأسیس شد.

رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: پس از فوت مرحوم توکلی برای این شرکت مشکلات گوناگونی به وجود آمد و برخی از طلبکاران اقدام به توقیف اموال این شرکت می‌کنند و هر قسمت این شرکت را به صورت جزیره‌ای یکی از طلبکاران توقیف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در نهایت این شرکت با حجم زیادی از طلبکاران و تعداد ۶۰۰ نفر کارگر در اواخر سال ۹۶ و اوایل سال ۹۷ عملاً تعطیل می‌شود و کارخانه این شرکت تبدیل به یک متروکه می‌شود.

ترکی عنوان کرد: در ادامه قوه قضائیه به این موضوع ورود کرد و اواخر سال گذشته این مجموعه زیر نظر اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران قرار گرفت و از اشخاصی که اقدام به توقیف کارخانه کرده بودند، خلع ید به عمل آمد و موانع تولید برطرف شد.

رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران با اشاره به تشکیل کارگروهی به منظور احیا کارخانه شیر وارنا گفت: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهترین شخصی که می‌تواند این مجموعه را مدیریت کند، خود مالک است و زمانی که مالک متوجه شد قوه قضائیه پای کار ایستاده، به میدان آمدند.

وی افزود: بالغ بر ۸۰ جلسه مصوب برای راه اندازی این شرکت برگزار شد و در نهایت پس از اخذ مجوزات لازم این شرکت به تولید بازگشت و در فاز اول با ۱۱۵ کارگر مشغول به فعالیت است.

ترکی گفت: همچنین، اقدامات لازم به منظور راه اندازی فازهای دیگر این واحد تولیدی در حال انجام است و تا مهرماه فاز دوم آن نیز راه اندازی خواهد شد.

رئیس اداره امور تصفیه و ورشکستگی دادگستری استان تهران اظهار کرد: این نگاه و کار جهادی نسبت به واحدهای تولیدی از دوران تحول قوه قضائیه آغاز شده و رئیس قوه قضائیه ابتدائا پای کار آمد و در ادامه سایر بخش‌های قوه قضائیه همین کار را دنبال کردند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های ورشکسته به ترتیب در حال راه اندازی و احیا هستند، گفت: تا پایان ماه جاری کارخانه قند ورامین نیز راه اندازی خواهد شد.

ترکی در پایان اظهار کرد: در دوران تحول، بالغ بر ۱۰ واحد تولیدی بزرگ به چرخه تولید بازگشته و یا از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شده است.

کد خبر 5223652 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: خلع ید دستگاه قضایی رونق تولید واحد های تولیدی شهرداری تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش انتخابات 1400 قوه قضاییه ستاد ملی مقابله با کرونا شورای شهر تهران وضعیت معابر کیفیت هوای تهران سازمان محیط زیست سازمان زندان ها رونق تولید تهران زندانی راه اندازی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد