Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۵ هزار و ۳۶ نفر/ روز نیروی جوان و داوطلب این جمعیت از اول فروردین تاکنون در طرح ناظران سلامت و ارشادی مشارکت داشته اند.

او با بیان اینکه این افراد در قالب ۲ هزار و ۳۴۹ تیم/ روز در ۱۰ شعبه شهرستانی فعالیت داشته اند، اظهار کرد: ۹۴ هزار و ۶۳۴ اماکن توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تحت پوشش قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این طرح با مشارکت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این طرح ۳۱۶ خانه هلال/روز در ۴۴۱ روستا و دهستان مشارکت داشته‌اند و اعضای جوانان و داوطلبان علاوه بر ارزیابی و نظارت بر اماکن و مراکز خدمات مردمی، اقدام به ارشاد هموطنان به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ۲۴ هزار و ۶۷۷ عدد ماسک کرده اند.

ضربی با اشاره اینکه تاکنون هزار و ۱۲۴ نفر/ ساعت با تیم‌های مراقبتی در این طرح مشارکت داشته اند، ادامه داد: در این مدت ۶۴۵ نفر/ ساعت نیز توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تیم‌های حمایتی مشارکت انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناظران سلامت هلال احمر شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا جمعیت هلال احمر استان اردبیل داشته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم