Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ساکی یکشنبه در بازدید از بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی جهرم افزود: ساخت این پروژه درمانی از اتفاقات خوب در جنوب استان فارس است که با پیگیری مسئولان مربوط افتتاح این بیمارستان نزدیک خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای افتتاح این بیمارستان مشکلاتی مانند خرید و استقرار دستگاه اکسیژن‌ساز، حصارکشی اطراف بیمارستان، اتصال شبکه گاز به تأسیسات و موتورخانه بخش ivf و نصب دوربین‌های مداربسته وجود دارد که با رایزنی‌هایی که صورت می‌پذیرد برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکی بیان کرد: یکی از مأموریت‌های وزارت راه و شهرسازی احداث بیمارستانها است و بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی جهرم مجموعه‌ای از یک سایت سلامت است که ساختمان و هسته اصلی را وزارت راه و شهرسازی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی احداث کرده است، یک ساختمان نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی ساخته و یک ساختمان نیز توسط خیّر احداث شده است.

وی گفت: هدف ما ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت به مردم شریف جهرم و شهرستان‌های همجوار است و تمام تلاشمان این است که با افتتاح این پروژه زحمات چند ساله فعالان در ساخت این بیمارستان به ثمر بنشیند و شیرینی آن در کام مردم عزیز بماند.

بیمارستان آموزشی درمانی ۳۱۳ تختخوابی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال ۱۳۸۷ در هفت طبقه با ۲۷ هزار متر مربع زیربنا آغاز شد و بنا به اظهارات مسئولان در سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد. این بیمارستان دومین بیمارستان فوق‌تخصصی استان فارس به‌شمار می‌رود.

این بیمارستان در کنار بیمارستان قلب ابوطالبی، بیمارستان اعصاب و روان دکتر رحمانیان، مرکز درمان ناباروری حکیم سلمان جهرمی و چندین بیمارستان و مرکز درمانی مکمل دیگر همراه با مراکز رفاهی و مسجد در مجموعه‌ای ۳۰ هکتاری با عنوان شهر سلامت ساخته شده است.

در زمان آغاز به ساخت برای این بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خواب پیش‌بینی شده‌بود که این تعداد با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های جهرم در حوزه پزشکی، به ۳۱۳ تخت‌خواب ارتقا یافت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها طرح های عمرانی دانشگاه های علوم پزشکی جهرم تجهیزات پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی دانشگاه های علوم پزشکی جهرم طرح های عمرانی دانشگاه های علوم پزشکی جهرم تجهیزات پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟