Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:22:32 GMT

محمد، ستادهای خود را در حمایت از رئیسی فعال می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۰۹۸۹

محمد، ستادهای خود را در حمایت از رئیسی فعال می‌کند

به گزارش ایرنا در این دیدار صمیمانه که دو ساعت به طول انجامید، سعید محمد به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و ساماندهی ستادهای مردمی، برنامه‌های تدوین شده برای دولت آینده همچنین ظرفیت‌های فعال شده از شبکه جوانان مومن و انقلابی سراسر کشور پرداخت.

وی از آمادگی کامل این ستادها برای فعالیت در حمایت از سید ابراهیم رئیسی خبر داد و تاکید کرد که زمینه این فعالیت‌ها نیز آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سعید محمد و تیم همراه وی در ماه‌های اخیر و تاکید بر حفظ ظرفیت بزرگ ایجاد شده ذیل ستادهای وی گفت: مجاهدت‌هایی که مخلصانه و با احساس تکلیف، شما را به ورود در این عرصه کشاند، نزد خداوند محفوظ است و از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

در پایان این دیدار محمد اعلام کرد این ستادها با حفظ ساختار سابق خود، با عنوان جدید ستادهای جوان حامی سید ابراهیم رئیسی، در ایام تبلیغات انتخابات به فعالیت خود برای تحقق «دولت جوان انقلابی» و با حمایت از سید ابراهیم رییسی ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سعید محمد سید ابراهیم رییسی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سعید محمد سید ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ سعید محمد سید ابراهیم رییسی اخبار کنکور سید ابراهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی افزود: از فردا تا روز سه‌شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه ای در برخی ازنقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت. از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی گفت: تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۹.۲ و ۲۲.۳ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه