Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگی کانون مائده آیسک از برگزاری مسابقه پیامکی«انتخابات ۱۴۰۰» توسط کانون با هدف بیان اهمیت شرکت در انتخابات و نقش آن در تعیین سرنوشت ملت خبر داد.

«محمد بنی اسدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری مائده آیسک در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصمیم گرفته است تا برنامه های مختلفی را برای اعضای کانون برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول فرهنگی کانون مائده آیسک با بیان اینکه تاکنون سه نشست بصیرتی با موضوع انتخابات در کانون برگزار شده است، افزود: این نشست ها به منظور افزایش مشارکت مردم در انتخابات و بیان ویژگی های فرد اصلح برگزار شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در سطح شهر پوسترهایی با عناوین انتخابات، سخنان مقام معظم رهبری درباره این موضوع و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات توسط کانون پخش شده است و نصب 2 بنر نیز با موضوع انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

 

بنی اسدی با اشاره به اینکه مهم ترین اقدام کانون در زمینه انتخابات برگزاری پویش «حضور باشکوه و انتخاب اصلح» در فضای مجازی است، ادامه داد: در راستای اجرای این پویش اقدام به پخش پوستر، عکس و ویدوئوهایی با موضوع سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات پرداخته شده است.

 

مسئول فرهنگی کانون مائده آیسک با بیان اینکه مسابقه پیامکی «انتخابات 1400» به همت کانون برگزار می شود، افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و هر روز به پنج نفر از کسانی که جواب صحیح سوالات را ارسال کنند جوایزی اهدا می شود.

 

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ترغیب و تشویق کردن مردم به خصوص رای اولی ها به سمت مطالعه کردن در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات و نقش انتخابات در تعیین سرنوشت ملت است.

 

بنی اسدی در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه بچه های مسجد همواره به پای صندوق های رای می آیند و در انتخابات شرکت می کنند باید کانون ها برای تشویق و ترغیب سایر اقشار باید به میدان بیایند تا آمار مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهند.

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشارکت حداکثری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روزدختر با حضور بیش از ۲ هزار دختر فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط شهرداری و باشگاه دختران منطقه ۲۲، فرهنگسرای تهران، سپاه ناحیه عماریاسر و مجموعه فرهنگی دریاچه خلیج فارس در دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تجلیل از دختران نمونه، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز، برپایی غرفه‌های فرهنگی (نقاشی، خوشنویسی ، واقعیت مجازی ، طب سنتی، اوریگامی، گریم) از بخش‌های این‌مراسم هستند.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر غربی دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.

کد خبر 6099515 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • فعالیت ۳۰هزار خادم‌یار رضوی در ۱۹حوزه تخصصی فرهنگی و اقتصادی
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد