Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس سازوکار ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی را مطرح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شیراز ، خردادماه امسال 2 انتخابات مهم در کشور ما بناست که برگزار شود، یکی انتخاب رئیس‌ جمهور که در سطح کلان و ملی است و دیگری انتخابات شورای شهر و روستا که جامعه کوچک‌تری را در بر می‌گیرد اما اهمیتش انکاناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش و مشارکت مردم در انتخابات بر کسی پوشیده نیست قطعا هر اندازه مشارکت بیشتر باشد نشان از جامعه توانمند و موثر است اما در این میان نقش جریان‌های سیاسی در معرفی نامزد اصلح و کمک به مردم برای انتخاب موثر شاید سنگین‌تر باشد. 

شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی نیز در همین راستا در انتخابات ریاست جمهوری با حمایت از آیت‌الله رئیسی تلاش دارند که فضای انتخابات را پرشور کنند و به مردم برای انتخاب درست کمک کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین طاهری‌، رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس در نشستی به میزبانی خبرگزاری تسنیم محورهای فعالیت این جریان سیاسی را مطرح کرد. وی معتقد است که هر چه این حضور پرشورتر باشد، شمشیر برنده‌ای در مقابل دشمنان نظام اسلامی است و حضور حداکثری مردم نظام اسلامی را بیمه می‌کند. 

انتخابات 1400|رئیس شورای ائتلاف کردستان: آیت‌الله رئیسی شاخصه‌های «کاندیدای اصلح» را دارد / مردم آگاهانه انتخاب کنندانتخابات 1400| نماینده مردم بندرعباس: گره زدن اقتصاد کشور به سیاست خارجی غلط است‌ / "رئیسی" انگیزه تحول‌آفرینی داردانتخابات 1400| نماینده مردم یزد: "رئیسی" فهم و شعور قانون را می‌شناسد / رئیسی اعتقاد خاصی به متخصصان و کارشناسان دارد

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر دلسرد نکردن مردم برای حضور در انتخابات کسانی که مردم را دلسرد می‌کنند و ندای عدم شرکت در انتخابات را مطرح می‌کنند، پیروی ندای شیطان دانست.

به گفته طاهری شورای وحدت از صدر تا ذیل، از ابتدا حامی آیت‌الله رئیسی بوده و از ایشان برای حضور در انتخابات هم دعوت کردند. وی همچنین سازوکار ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی را نیز مطرح کرد. 

به گفته وی درهای ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی به روی همه اقشار باز است و برای هماهنگی و مدیریت این ستاد در استان اقدام به راه‌اندازی ستاد مردمی می‌شود و همه اقشار می‌توانند در این ستاد حضور داشته باشند. 

 سفر حضوری آیت‌الله رئیسی به استان فارس نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که به گفته طاهری با توجه به کلانشهر بودن شیراز و جایگاه استان فارس اگر بنا به سفر حضوری باشد، استان فارس در اولویت سفرها خواهد بود.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی رئیس شورای وحدت آیت الله رئیسی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند