Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:24:01 GMT

۶ داوطلب انتخابات شوراها در آبیک تذکر کتبی گرفتند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۱۲۸۱

۶ داوطلب انتخابات شوراها در آبیک تذکر کتبی گرفتند

به گزارش ایرنا، سعید احمدزاده روز یکشنبه از تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در پیشگیری از وقوع تخلفات وجرائم انتخاباتی در شهرستان آبیک خبر داد و گفت: این کارگروه با حضور دادستانی ، اداره اطلاعات مجموعه های اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی شهرستان تشکیل و با هدف ساماندهی و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی افزود: با توجه به مصوبه کارگروه در مراحل اولیه وقوع جرم از سوی نامزدهای انتخاباتی ابتدا تذکر شفاهی سپس تذکر مکتوب داده خواهد شد و چنانچه تخلفات ادامه یابد با درخواست کارگروه مذکور صلاحیت نامزد متخلف مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

دادستان آبیک با اشاره به مواردی که تذکر داده شده گفت: از زمان آغاز به کار این کارگروه تاکنون بیش از۱۰ مورد تذکر شفاهی و ۶ مورد تذکر کتبی داده شده که داوطلبان انتخابات به تذکرات توجه و از ادامه روند وقوع تخلف خودداری کرده اند.

رئیس کارگروه رصد فضای مجازی شهرستان آبیک تصریح کرد: هدف ما از این نوع رصد و برخورد سالم سازی فضای مجازی و ارشاد داوطلبان انتخابات است تا از ایجاد بستر مسموم و جرم زا جلوگیری به عمل آید.

۴۹۷ نفر شامل ۴۴ زن و ۴۵۳ مرد در ششمین دوره انتخابات شورای شهرها و روستاهای شهرستان آبیک ثبت‌نام کرده بودند که صلاحیت ۸۷ درصد آنها تایید شد.

شهرستان آبیک به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و خاکعلی در شرق استان قزوین قرار دارد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ آبیک استان قزوین قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ آبیک استان قزوین انتخابات ۱۴۰۰ آبیک استان قزوین قوه قضاییه اخبار کنکور شهرستان آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به علت نرسیدن مجموع آرای نامزد‌های برتر به حد نصاب یک‌پنجم مجموع آرای مأخوذه به دور دوم کشیده شد.

هیچ کدام از ۴۹ نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد موفق به کسب حد نصاب آرا نشدند و براساس قانون ۲ نامزد در رقابت انتخاباتی باقی ماندند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد برای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ۲۹۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • راند دوم
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد