Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:19:48 GMT

فروش کالا بدن برچسب قیمت ممنوع!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۱۲۹۱

فروش کالا بدن برچسب قیمت ممنوع!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد:یکی از مواردی که واحد‌های صنفی ملزم به رعایت آن هستند درج قمت بر روی کالا بوده به گونه ایی که مصرف کننده به راحتی با دیدن بر چسب قیمت پی به قیمت آن ببرد.

البته در این بین برخی از متصدیان واحد‌های صنفی به بهانه اینکه بر روی کالا از سوی واحد‌های تولیدی قیمت گذاری شده از درج بر چسب قیمت و یا همان اتیکت خود داری می‌کنند که این مورد بر اساس قانون نظام صنفی تخلف بوده و می‌تواند باعث تشکیل پرونده تخلف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



واحد‌های صنفی ملزم می‌باشند هر جنسی را که برای فروش عرضه می‌کنند با بر چسب قیمت به صورتی که برای مشتریان به راحتی قابل رویت باشد قیمت گذاری کنند.

شهروندان در صورت مشاهده ارائه اجناس فاقد قیمت از سوی واحد‌های صنفی مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا با سامانه www. ۱۲۴.ir اعلام کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران برچسب قیمت واحد های تولیدی واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟