Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در کارگروه زیر بنایی استان زنجان گفت: اقدامات بسیار خوب و بزرگی در ۲و نیم سال گذشته در استان زنجان صورت گرفته، ولی متاسفانه مدیران آنگونه که باید و شاید از اقدامات صورت گرفته به مردم گزارش ارائه نکرده اند.


او بابیان اینکه از برخی کارگروه‌ها و ستاد‌های استانی در کشور به عنوان نمونه یاد می‌شود، افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس ۲ نمونه بارز از ستاد‌هایی است که مقامات عالی رتبه کشور از آن‌ها بعنوان نمونه‌های موفق یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی بااشاره به اینکه  یکی از بخش‌هایی که در ۲ سال گذشته بسیار خوب و موفق عمل کرده بخش گردشگری است، گفت: راه اندازی گردشگری سلامت و معدن و همچنین گردشگری آبی و سرمایه گذاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در این بخش بسیار چشمگیر است، ولی متاسفانه از اقدامات صورت گرفته گزارشی به مردم ارائه نشد.


استاندار زنجان یکی از فعالیت‌های رو به پیشرفت استان زنجان را احداث واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن دانست و تاکید کرد: ۹ درصد طرح‌های اجرایی طرح ملی مسکن در زنجان اجرا می‌شود و تا پایان امسال متقاضیان نمود عینی آن را خواهند دید.


استاندار زنجان از اختصاص اعتبار برای ادامه اجرای طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین خبر داد و گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح اختصاص یافت که ۴۰ میلیارد تومان آن تزریق شد تا طرح در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارزنجان راه آهن میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین

مهدی عبدیان رییس ستاد دیه استان قزوین گفت:  محسن چاوشی خواننده کشورمان با درج فراخوان و برگزاری مراسم گلریزان در صفحه شخصی خود ظرف مدت کوتاهی ۲ میلیارد ریال را توسط دوستاران و طرفدارانش جمع آوری کرد.

وی با اشاره به اینکه چاوشی مبالغ جمع آوری شده را به ستاد دیه استان قزوین اهدا کرد، یادآور شد: با توجه به مبالغ جمع آوری شده زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به آغوش خانواده و جامعه به زودی فراهم خواهد شد.

عبدیان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام انسانی، خداپسندانه و خیرخواهانه این هنرمند، تاکید کرد: هنرمند واقعی کسی است که از محبوبیت خود در راستای کمک به همنوعان استفاده کند که خوشبختانه این هنرمند محبوب کشور به بهترین نحو ممکن این اقدام را به سرانجام رساند.

رییس ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت خود در راستای کمک به آزادی زندانیان استفاده می‌کند بیانگر درک و فهم بالای وی از معنای هنر است و امروز خرسندیم که قطار مهربانی چاوشی به ایستگاه قزوین هم رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد